2. Opinions d'hotels de Turquia
Turquia Göreme Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Adventure Inn Cappadocia Puntuació: 8,3

"Situació"

• Osmanbey Cave House Puntuació: 8,9

"El desdejuni era excel·lent, abundant i variat, servit amb una gran amabilitat en un menjador deliciós amb vistes al port. Ubicat al centre de la ciutat vella."

• Henna Hotel-Adults Only Puntuació: 9,3

"L’hotel té molt encant. Està molt ben situat, net, és molt maco i les habitacions molt confortables. Esmorçar molt abundant i bo. Les terrasses són acollidores."

• Caravanserai Inn Hotel Puntuació: 9,1

"Molt ben situat i les habitacions molt netes i condicionades. L’esmorzar és molt variat i el personal atent."

• Adora Cave Suites - Puntuació: 9,2

"l'encarregat que parla anglés"

• "Tot excepcional. L'habitació. L'entorn. Les vistes. El personal, molt amable. La qualitat de l'esmorzar i el sopar. Els serveis i les instal·lacións inmillorables. l'hotel està perfectament integrat al paisatge de la Capadòcia. Al millor lloc de Goreme!"

• Emit Cave Hotel Puntuació: 9,2

"Ell lloc"

• Yusuf Bey House Puntuació: 9,3

"Està molt centric. I les vistes que té desde el menjador són boniques. El personal és atent."

• Göreme Reva Hotel Puntuació: 9

"L'hotel molt bonic i personal molt amable i disposat. L'últim dia ens van preparar esmorzar per emportar ja que marxavem molt aviat."

• Turquaz Cave Hotel Puntuació: 8,8

"Lion era molt agradable i ens va donat totes les facilitats possibles. Ens gestionar el viatge en globo, ens va canviar diners i ens va explicar els millors llocs on anar."

Els 30 millors hotels de Göreme