2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Central-Anatolia
  4. Hotelanmeldelser for Göreme
Tyrkiet Göreme Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Vezir Cave Suites Point fra anmeldelser: 9,2

"Venligt personale. God beliggenhed"

• Aza Cave Cappadocia Adult Hotel Point fra anmeldelser: 9,4

"Fantastisk beliggenhed. Venlig og søde medarbejdere. Vi fik opgraderet vores værelse uden beregning til det bedste værelse på hotellet, det der bliver kaldt Præsident værelse. Morgenmaden var god og Indbydende. Gå afstand til spisesteder og byen"

• Angel View Suites Point fra anmeldelser: 9,3

"Meget vidunderling hotel i en smuk by, vi har kun positive indtryk fra vores ophold der, værelset er stor og rummeligt med stor badeværelse og badekar på værelset. Placeringen er praktisk, meget tæt på byens centrum, alt var fantastisk værterne er meget vanlige og omsorgsfulde. Morgenbuffet, alt var velsmagende og frisk. Vi kunne lide det og kom tilbageher igen."

• Milat Cave Hotel Point fra anmeldelser: 8,7

"Lækker morgenmad, forskellige tag terrasser hvor man kunne se balloner om morgen, høfligt personale som var meget hjælpsomme"

• Premium Cappadocia House Point fra anmeldelser: 9,1

"Beliggenhed rimelig ok men byggeplads støv rundt over det hele"

• Kayra Cave Suites Point fra anmeldelser: 9,3

"Kæmpe stort værelse, hvor alt fungerede. Pænt og rent i lyse farver. personalet var overordentlig hjælpsomme, og havde booket både ballonflyvning og ATV-tur for os. alt fungerede! Vi var heldige at der, hver morgen, var den fineste udsigt til ballonerne lige ind over hotellets tagterrasse."

• Kayatas Cave Suites Point fra anmeldelser: 8,8

"Alt simpelthen alt udsigten,værelse super morgenmad, kan varmt anbefale dette sted."

• Göreme Escape Cave Suites Point fra anmeldelser: 9,2

"Morgenmaden var rigtig lækker og hjemmelavet og stort udvalg. Hyggelig gårdhave, flotte nye værelser og dejligt rent overalt. Værtsparret var utrolig søde og venlige. Et sted vi vil anbefale og har lyst til at komme tilbage til. Beliggenheden var også god, kun 5 min. Gang til centrum."

• Underground Cave Suites Hotel Point fra anmeldelser: 9,6

"Personalets personligheder og deres imødekomme. Tæt på seværdigheder"

• Cappadocia Caves Hotel Point fra anmeldelser: 8,8

"Meget behjælpeligt personale og god beliggenhed"

De 30 bedste hoteller i Göreme