Siirry pääsisältöön
  4. Kemer – hotelliarviot
Turkki Kemer Tarkistettuja hotelliarvioita todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Kemer Hotel Arvioiden pistemäärä: 7,8

”Hyvä sijainti. Rauhallinen hotelli. Palvelut ja rannat lähellä. Ystävällinen henkilökunta. Hyvät ruoat ja juomat.”

• AQI Hydros Club Arvioiden pistemäärä: 8,6

”Hienolla paikalla, ravintolasta näkymä suoraan merelle”

• ”Pidin kaikista, erityisesti henkilökunnasta ja ruoasta. Aivan mahtava hieroja! Olen käynyt hieronnassa 5 kertaa, tehty erinomaisesti, suosittelen ehdottomasti. Iltaisin käyth hamamissa ja saunassa.”

• Akra Kemer - Ultra All Inclusive Arvioiden pistemäärä: 9

”Buffetaamiainen ja myös lounas/illallisbuffetit olivat erinomaisia ja runsaalla valikoimalla. Huoneemme oli upea ja erittäin siisti ja puhdas. Allasalue oli viehättävä ja tilaa oli hyvin aurinkotuoleilla. Koko henkilöstölle huippupisteet tyylikkäästä ja nopeasta palvelusta. Akra Kemer on kaunis ja korkeatasoinen kokonaisuus.”

• Golden Lotus Hotel Arvioiden pistemäärä: 8,2

”Parveke on tärkeä, meille osui täydellinen, näkyi aamulla auringonnousu ja aurinko näkyi koko päivän. Ruoka oli hyvää. Siisteys oli hyvä. Henkilökunnan ystävällisyys.”

• Kemer Hotel Arvioiden pistemäärä: 7,8

”Huoneet viihtyisät, henkilökunta mukavaa ja avuliasta. Hotellin järjestämät teemaillat mukava lisä. Sijainti erinomainen. Ruoka ok tasoista tähän hintatasoon nähden. Viihdyimme hyvin.”

• Amsterdam Otel Economic Room Arvioiden pistemäärä: 8,2

”Aamiainen oli todella hyvä. Samoin henkilökunta todella ystävällistä ja erityinen kiitos menee Cemille joka ratkaisi kaiken kysyttävän.”

• Armas Beach Arvioiden pistemäärä: 9,3

”Erinomainen palvelu, hyvä ruokaa, erittäin siisti, kaikki lähellä!”

Kemer – 30 parasta hotellia

Booking.comiin jätettyjen 19 045 arvion perusteella