2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Middelhavsregionen Tyrkiet
  4. Hotelanmeldelser for Belek
Tyrkiet Belek Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Vista Villas Point fra anmeldelser: 8,5

"Personal meget venlig , alt rent og pænt pollen super ingen musik og meget stille bare en dag var der lidt børn som legede men næste 2 dage var det kun os , Faruk var meget hjælpsom med at vis os hvor vi skulle Mirgros er 300 meter der fra leglighed super god seng virkelig god"

• Megasaray Club Belek Point fra anmeldelser: 8,7

"Virkelig sødt og venlige personale! Altid et stort smil på læberne og glade. De blev vores ferie familie efter en uge. Børne venlig! En masse aktiviteter til børn og voksne."

• Selectum Family Resort Belek Point fra anmeldelser: 8,5

"Særligt er den grønne blomstrende have med cikadersang - ophold i bungalower er meget behageligt, man føler sig hjemme og ikke på hotel. Dejlige pools og strand, overalt rent og pænt. Dejligt der ikke har været nogen, der forsøgte at sælge noget, som forstyrrer ferien."

• Vista Villas Point fra anmeldelser: 8,5

"Super hyggeligt og privat."

• Calista Luxury Resort Point fra anmeldelser: 9,1

"Velbeliggende hotel hvor alt var perfekt Rent og pænt både inde og ude hvor alt var velplejet Buffeten var hver dag meget varieret og alt var veltillavet, selvfølgelig er smag og behag forskellig Meget opmærksomme tjenere, også stranden og ved poolen god service Ved syv overnatninger er der en gratis aften på en af de flere a la carte restauranter Vi valgte den italienske - Timo På højde med med mange toprestauranter i Kbh Og så også på turen hjem, transport til lufthavn, fast track gennem kontrol og VIP lounge inden flyafgang"

• Sarp Hotel Kadriye Point fra anmeldelser: 7,7

"Ikke det største udvalg."

• Belek Deluxe Suit Point fra anmeldelser: 8,8

"Lejlighed og pool faciliteter var fine og tilsvarende billederne på booking.com og der var god plads ved poolen. Gode indkøbsmuligheder indenfor kort afstand. Dejligt roligt område."

• Sirene Belek Hotel Point fra anmeldelser: 8,7

"Lækkert 5 stjernet hotel med rigtig godt serviceminded personale. Værelserne var store og komfortable, dog bar de præg af slid. Virkelig god underholdning om aftenen. Udsøgt velsmagende mad på alle tidspunkter af døgnet, og lækkert frugt. Kan anbefales"

• Sirene Belek Hotel Point fra anmeldelser: 8,7

"Fine værelser og omgivelser. Dejlig mad."

De 30 bedste hoteller i Belek