2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Middelhavsregionen Tyrkiet
Middelhavsregionen Tyrkiet Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Villa Sonata Point fra anmeldelser: 10

"Alt. Her er bare skønt en lille oase midt i byens travlhed. Kommer klart tilbage"

• Arsi Enfi City Beach Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Hotellets beliggenhed er lige i centrum af Alanya. Det var en stor fordel for mig, da jeg kunne mødes med mine venner i byens centrum. Derudover har det moderne værelser med havudsigt. Både servicen og hotellet oversteg mine forventninger."

• Akra Kemer - Ultra All Inclusive Point fra anmeldelser: 10

"Venligt personale, højt serviceniveau, mange internationale varer, nemt at få strandstole."

• Golden Orange Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Det lå tæt på centrum og stranden. Det er et hyggeligt kvarter"

• Ramira Joy Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Super central beliggenhed, både tæt på strand og by- ligger ca 15 min på gåben fra stranden og 5-10 min fra shoppinggaden. Maden var god og der var meget forskelligt at vælge imellem også. Personalet er rigtig søde og smilende og yder en super service. Vi var 4 gutter som var yderst tilfredse med den behandling vi havde fået på Ramira Joy Hotel. Vi forventer at komme tilbage og kan klart anbefale det til alle andre😊."

• Kleopatra Ramira Hotel - All Inclusive Point fra anmeldelser: 10

"Lille hyggeligt hotel med rigtig god stemning. Ligger i lokal området udenfor byens larm."

• Porto Bello Hotel Resort & Spa Point fra anmeldelser: 9

"Behageligt hotel med meget hjælpsom perssonale. Gode plads forhold. Skønt med privat strand og tilhørende bar."

• "Det hele var godt, rigtigt god hotel."

• Falcon Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk solplatform med trappe til havet! Gode solsenge, parasoller. Barer, inde- og udearealer til spisning osv. Super god betjening/søde medarbejdere. Lækker mad Fine drinks. Meget veldisponeret med forskellige lounge-områder fordelt på etager og areal."

• Ramira City Hotel - Adult Only (16+) Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt personale og maden er pragtfuld, dejlig rolig atmosfære og fantastisk beliggenhed"

De 30 bedste hoteller i Middelhavsregionen Tyrkiet