2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet

9,4

• Anmeldt: 23. september 2023

Meget godt
    • Lejlighed i 2 etager

Lejligheden var pænt ryddet op da vi kom, men der var meget beskidte gulve. Der manglede filter i alle vandhaner, hvilket sikkert var hugget af en tidligere lejer. Der kunne godt være lidt mere service i lejligheden, da der kun lige var det som 6 personer skulle bruge. Vi nævnte ikke disse ting til udlejere, da de ikke kunne tale engelsk, men håber de får info gennem dette, da det det egentlig er småting som de hurtigt kan forbedre.

Lejlighed og pool faciliteter var fine og tilsvarende billederne på booking.com og der var god plads ved poolen. Gode indkøbsmuligheder indenfor kort afstand. Dejligt roligt område.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 23. juli 2023

Enestående
    • Lejlighed i 2 etager

På et tidspunkt havde de lukket for alt vand, men det var hele området var der lukket for. Det var ikke hotellets skyld. Personalet kom alligevel med vand til os.

Man får meget for pengene. Alt var godt og personalet var meget opmærksom på om der manglede noget. Vi var to voksne og to teenagere og alle fik deres egne dobbeltsenge og værelserne var rene.

Overnattede: juli 2023