2. Hotellrecensioner TUR
  3. Hotellrecensioner Medelhavsregionen i Turkiet
  4. Hotellrecensioner Antalya
Turkiet Antalya Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Jag kommer inte att hyra rum på det här hotelett.”

• The Marmara Antalya Gästbetyg: 8,2

”Mycket att välja på till frukost. Kanske inte alltid smaker är som man tänkt sig, men då provar man något annat. Ägg steks efter önskemål tex. Fint, välskött med pool som var öppen även i april i parkliknande omgivning med växter med namnskyltar. Fantastiskt havsutsikt. Snabba hissar. Bra städning.”

• ”Personalen var jätte trevliga. Maten var jätte gott och Hotellet var helt fantastiskt.”

• ”Jag älskade stället, väldigt trevliga personal och hjälpsamma. Personalen har gjort allt för att vi ska trivas. Maten var perfekt och varierande. Olika aktiviteter dagligen.Hotellet är en stenkast ifrån havet.”

• ”Det var familjär stämning på hotellet.Rummet var fräscht och rymligt.Personalen var väldigt hjälpsam vid frågor,goda maten allt inkluderat och göra allt för din bekvämaste känner sig.💕”

• ”Vi hade väldigt bra vistelse på hotellet. Fin lobby, matsal, pool , väl städat.Bra service.Rena rum.Bra utbud av maten och drickor.Personalen såå trevliga och hjälpsamma.Vi kände oss väl omhändertagna.”

• ”Det var riktigt bra.Allt var bekvämt, sängkläder och renlighet, maten var god, frukosten utsökt, rumsservicen var mycket bra.Personalen var professionella och tillmötesgående.Ahmad i baren är alltid trevligt och gör underbara cocktails.🙏🏻”

• ”Hotellet har utmärkt läge precis vid stranden. Hela anläggningen är mycket välskött! Buffé i stranden, mysig balkong och lobby.Mat och restauranger är bara underbara.En härlig miljö, som man inte tröttnade på.”

• ”All personal var verkligen supertrevliga.De gjorde allt för att man ska må bra och få den bästa servicen.Frukosten var enorm, mycket att välja på. Lunch och middagar var alltid varierande, olika internationella.Vattenlandet är bra.Allting var bra.”

• Grand Gulluk Hotel & Spa Gästbetyg: 7,6

”Läget och trevligt”