2. Hotelanmeldelser for Danmark
  3. Hotelanmeldelser for Syddanmark
Syddanmark Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Vejle Center Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt værelse med god plads. Godt badeværelse med fin bruseniche. Rigtig god morgenmad."

• Milling Hotel Saxildhus Point fra anmeldelser: 8

"Pænt og rent, fuld valuta for pengene, udmærket morgenmad."

• Hotel Sønderborg Kaserne Point fra anmeldelser: 7

"Nem adgang, store værelser"

• Danhostel Sønderborg Vollerup Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt rolig beliggenhed med god legeplads med trampolin, vippedyr, 2 vipper. Desværre var svævebanen i stykker. Søde dyr og fugle i lille "zoo" og hyggeligt med kaniner, der hoppede frit rundt på området. Mange hyggekroge med picnicborde eller andre borde+stole. Kunne ikke høre de andre gæster overhovedet når vi har inde på værelset - vi troede at vi var alene i bygningen. Søde og hjælpsomme ejere. Hele 3 opladere til elbil og aftalte bare med ejer hvornår vi gerne ville lade."

• First Hotel Grand Point fra anmeldelser: 10

"Lækkert og flot. Dejligt stort værelse. Lækkert morgenbuffet. Venligt personale. God beliggenhed"

• Scandic Sønderborg Point fra anmeldelser: 6

"Dejlige grønne omgivelser, dejligt hotel alt i alt."

• Brødremenighedens Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Værelset var rigtig fint, og stedet er meget velholdt."

• B&B HOTEL Vejle Point fra anmeldelser: 10

"Billig overnatningssted. God beliggenhed. Morgenmaden var rigtig god til prisen."

• Hotel Postgaarden Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt og meget imødekommende personale i receptionen man følte sig virkelig velkommen"

• City Hotel Nattergalen Point fra anmeldelser: 9

"Hyggeligt og behageligt. Skøn gratis kaffe af alle slags, toiletartikler, lækre hvide håndklæder. Alt tip top. Venlig receptionist , god morgenmad . God valuta for pengene."

De 30 bedste hoteller i Syddanmark