2. Hotelanmeldelser for Danmark

9,3

• Anmeldt: 1. oktober 2023

"Yderst tilfredsstillende."
    • Telt

Udendørs køkkenvask til opvask og afhentning af vand var ret vakkelvorn. Vi manglede en dunk til at hente vand i.

Lækker morgenmad. God seng og hyggeligt telt. Supergod kundebetjening og service. Fantastiske omgivelser.

• Anmeldt: 23. september 2023

"Super hyggeligt i skønne rammer"
    • Telt

Manglende lys på terrasse, men det fik vi en forklaring på (obstruktion fra myndigheder)

Dejligt sted, hyggeligt, stille og der var det der skulle være

• Anmeldt: 19. september 2023

Fabelagtigt
    • 1 overnatning

Det hyggeligste lille sted med det sødeste personale og den flotteste stjernehimmel.

• Anmeldt: 10. september 2023

"Perfekt oplevelse og vi ønsker og komme igen!"

Vi kunne lide alt

Der var virkelig rent og pænt. Det var nemt og komme til vores telt. Personalet var helt vildt sød Det hele var virkelig bare perfekt og vi havde en virkelig god oplevelse🥹 det kommer vi til og prøve igen!

• Anmeldt: 10. september 2023

"Stille skønt afslapning rosevin god seng hygge"

Det høje græs om natten

Fabelagtigt
    • Telt

Brændenælderne stod lidt højt omkring toiletvognen og trampestierne måtte gerne være lidt bredere.

Et fantastisk glampingsted. Alt er i orden. Super telte med fint interiør og behagelige senge og i øvrigt med alt man har brug for. Toilet- og badefaciliteter er i orden og morgenmaden er lækker, bl.a. med nybagte boller. Vi kommer gerne igen

• Anmeldt: 29. august 2023

"Fantastisk i alle henseender 🤩"
    • 1 overnatning

Måske en bænk ved rygeområdet ville være dejligt.

Fantastisk modtagelse og faciliteter, morgenmaden er så super lækker og hjemmelavet. Vi kommer helt sikkert igen🤩

• Anmeldt: 28. august 2023

"Fantastisk"
    • På rejse sammen med venner
    • Telt

Udlån af cykler kunne være dejligt - men ikke noget ellers 😀

Smuk og hyggelig indretning, funktionalitet i top m køleskab, kaffemaskine plus elkedel, service til 2, blus og elgrill. Varme dyner, skønneste (og største) seng. Dejligt m privat bad/toilet. Morgenmad lækker og masser af den… helt igennem dejligt.

• Anmeldt: 28. august 2023

"Vil anbefale stedet til alle jeg møder på min vej"
    • 1 overnatning

Blev så overrasket over den luxus telt og faciliteter bød på. Kommer bestemt tilbage... Vi hyggede os, handlede ind hos slagter og gårdbutik, der var alt hvad vi havde brug for.

• Anmeldt: 20. august 2023

• 1 overnatning

Kommentarerne til denne anmeldelse lever ikke op til vores retningslinjer og er derfor fjernet.

• Anmeldt: 16. august 2023

"Dejlig overnatning og super morgenmadskurv."
    • 1 overnatning

Havde været dejligt med mere tørre stiforhold.

Alt - telt, indhold, toiletforhold og personale var perfekt

• Anmeldt: 14. august 2023

"Dejligt sted og super lækre telte og senge."
    • 1 overnatning

Rigtig hyggeligt og lækkert!

• Anmeldt: 7. august 2023

"Helt igennem en fantastisk oplevelse."
    • Telt

Der var ikke noget vi ikke kunne lide.

Alt var super gennemført og god service fra personalet. Luksuriøs indretning og pænt og rent. Lækker morgenmadskurv. Fremragende slagterforretning med lækker tapas som vi nød ved teltet og pølser som vi købte med hjem. Rolige omgivelser

• Anmeldt: 6. august 2023

"Luksus i de smukkeste omgivelser"
    • På rejse sammen med venner
    • 1 overnatning

Alt var perfekt ..intet at klage over.

Beliggenheden, personalet, indretning, atmosfæren...alt var fuldstændig perfekt..og kan anbefales til alle som ønsker ro og fred i romantiske omgivelser.

• Anmeldt: 4. august 2023

"Dejlig tur👍"
    • Telt

I dagene vi var der, regnede det meget. Det betød at gangarealet til toiletterne var smattede. Ønsket ville være et forhøjet gangareal af terrasse brædder til toiletterne, hvilket vil gøre det nemmere for lettere gangbesværede at komme op til lås og ind på toilettet.

På pladsen med de otte telte var der ro. Personalet var søde og imødekommende og teltet godt indrettet med alt hvad der tilhører af sidde faciliteter og fantastiske senge. Ligesom eget, meget flot toilet også giver et 12 tal.

• Anmeldt: 2. august 2023

"Hyggelige og romantiske omgivelser i eksklusive telte."
    • 1 overnatning

Man kunne med fordel gøre mere ud af morgenmaden. Have en varm ret (æg og bacon) endvidere synes vi der var for lidt drikkelse inkluderet i morgenmadskurven. Det kunne være rart med mulighed for at tjekke ud senere end kl. 10.00 - da dette fratager muligheden for at sove længe når man kun har en enkelt overnatning.

Smuk og hyggelig beliggenhed. Teltene er SÅ hyggelige og rummelige! Sengen har en dejlig komfort som er et hotel værdigt! Morgenmaden var lækker, dog en smule simpel. Dejlig med privat toilet og badefaciliteter. Sød og servicemindet personale!

• Anmeldt: 1. august 2023

"Jeg er bestemt ikke til telt ture normalt 😂 men dette er fantastisk og kan varmt anbefales, morgenmad og de ting i køles"

Fantastisk hele vejen rundt 👍

• Anmeldt: 21. juli 2023

"Kan varmt anbefales!"
    • 1 overnatning

Et lille minus. Der mangler lys til at finde toilettet, når det er mørkt. Tip. Brug små sollys lamper, der lyser om natten, - og de bruger ingen strøm :-)

Vi har aldrig sovet bedre. fantastiske senge. Morgenmaden var i top. Virkelig godt sted!

• Anmeldt: 21. juli 2023

Enestående
    • 1 overnatning

Regnbyger var ikke jeres skyld. Dråberne på teltdugen gjorde det bare hyggeligt

Luksus romantik i dejlige glamping telte. Sand forkælelse. Dejlig tapasplate fra Rønhave slagter på teltets terrasse. Vidunderlig seng, dejlige dyner, som at sove på en sky.

• Anmeldt: 20. juli 2023

"Luksusophold i naturskønne omgivelser og i et historisk område og tæt på skønne Sønderborg"
    • Telt

At vi var tæt på naturen og en dejlig morgenmad serveret af et imødekommende personale.

• Anmeldt: 19. juli 2023

"Meget lækkert. Fine forhold og super sødt personale."
    • Telt

Lidt tæt beliggenhed mellem teltene. Kom for total 'alene i naturen' oplevelse.

Skønt luksustelt - vidunderlig seng. Virkelig fine forhold og super service. Havde håbet på lidt mere 'ensom' beliggenhed. Teltet lå ret tæt på de øvrige 5-6 glamping telte. Meget fine bade og toiletforhold. Vi kommer gerne igen.

• Anmeldt: 19. juli 2023

"Super oplevelse"
    • Telt

Sengen var for blød for en stor mand med dårlig ryg.

Teltet, toilet- og badefaciliteter, morgenmaden, faktisk alt undtagen vejret!

• Anmeldt: 17. juli 2023

"Skønt ophold. Scorer 9,5 ud af 10 point."
    • Telt

Det eneste minus var, at der ikke var slået græs på stierne op til toilettet/badet. Det var ubehageligt at skulle gennem højt græs når man skulle bruge toilettet om natten. Der manglede også lys på stierne og ved toilet/bad.

Det var så lækkert det hele. Det var så pænt, rent, lækkert og indbydende. Der var alt hvad man havde brug for. Skønt telt, interiør og indbo. Lækkert og indbydende indrettet.

• Anmeldt: 16. juli 2023

"Ferie 😎"

Ikke noget

Det hele,alt var så perfekt!!