2. Hotelanmeldelser for Danmark

7,5

• Anmeldt: 11. maj 2024

"Perfekt til børnefamilier"
    • 1 overnatning

Den ene vand rutsjebane, var der ikke meget fart på. Man skulle nærmest skubbe sig selv frem.

Perfekt til børnefamilier. Hyggeligt lille "roulade" hytte. Omgivelser er gode, der er noget for børne og de voksne.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 29. april 2024

"fantastisk sted for familier, vi var 3 generationer afsted"
    • Hytte (4 personer)

alle faciliteter ligge inden for rækkevide, hytterne fine der var lige hvad vi skulle bruge, vi have booket et rum hvor vi alle kunne side, det lå lige overfor fælles køkken , hvor alt hvad vi skulle bruge var.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 29. februar 2024

"Super ophold"

Manglende kantine

Fri adgang til mange sportsfaciliteter

• Anmeldt: 20. februar 2024

"Vi ses igen :-D"
    • 1 overnatning

Man kan desværre ikke kører om med sin bagage i hytten. Men de har heldigvis trækvogne, man kan låne.

Super hyggelige små hytter! Børnene var kæmpe fan af det :-)

• Anmeldt: 17. februar 2024

"Det hele oversteg mine forventninger og vi kommer garanteret tilbage"
    • 1 overnatning

Det hele oversteg mine forventninger, personalet var meget venligt. Hytten selv var meget hyggelig og varm. Og der var rimlig plads til os alle på seks. Børnene sagde straks vi vil komme her igen. Alle muglighederne som følger med hytten i form af underholdning var super, badeland og alle de sportfaciliteter var så flot.

• Anmeldt: 15. februar 2024

Meget godt
    • 1 overnatning

Den eneste grund til at jeg/vi ikke giver 10/10 er sengen i hytten. Den knirkede helt utroligt meget, så snart man rørte sig det mindste. Det i en sådan grad, at alle i hytten vågnede flere gange i løbet af natten. Rigtig ærgerligt, for alt andet var virkelig super. Hvis I får lavet sengene, så de kommer på niveau med resten af stedet, kommer vi hellere end gerne tilbage.

Faciliteterne vi havde adgang til var top klasse. Fri afbenyttelse af 2 haller, springcenter, svømmehal og vandland samt motionscenter + padle og tennis udenfor, kom helt bag på os. Virkeligt godt og meget anbefalelsesværdigt.

• Anmeldt: 4. februar 2024

"Vi havde alletiders familieweekend og savnede ikke hverken fjernsyn eller køkken i hytten!"
    • Hytte (6 personer)

Det kunne være fint med et par kopper, tallerkener og bestik i hytten ved ankomst, men på den anden side så fandt vi det jo hurtigt selv. Vandet i hytten blev hurtigt ekstremt varmt (hytte 16) eller ekstremt koldt.

Det var en morsom lille hytte, formet som en roulade. Vi var alle 4 vilde med den:) Det var mega hyggeligt med den trange plads for det var jo kun en weekend og vi kom rigtig hinanden ved. Det var sjovt at lave mad i fælleskøkkenet og svømmeland var rigtig fint. Kan anbefales til børnefamilier. Meget venligt og hjælpsomt personale!

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 1. januar 2024

"glimrende til formålet. 1 overnatning med familie i forbindelse med julefrokost."

madrasserne var hårde

meget fint

Overnattede: december 2023

• Anmeldt: 26. oktober 2023

"Fin weekend getaway med børn"
    • Hytte (4 personer)

Prisen på rengøring af hytten. Der var slet ikke særlig rent da vi kom. Især ikke køleskabet. Lidt træls der ikke er køkken i hytterne, men fælleskøkkenet fungerer. Der var til gengæld ikke særlig rart, lugtede ikke særlig godt.

Fedt badeland og svømmehal. Sjove trampoliner indendørs og lidt minigolf selvom det var slidt. Hytten var ny og der var hvad man skulle bruge til 1-2 overnatninger. Meget lidt plads dog, men det fungerer.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 20. oktober 2023

• Hytte (4 personer)

Lidt langt til p plads men ok

Badeland åbent for hyttegæster til kl 22 dvs ikke overfyldt om aften

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 11. september 2023

"Genialt sted"

Alt var super

Faciliteterne var helt i top

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 10. september 2023

"Fantastik familieophold med alle de nødvendige faciliteter"
    • Basic-hytte uden toilet og badeværelse
    • 1 overnatning

Virkelig et familievenligt sted, og der mangler intet! Det bedste er at man kan benytte sig af faciliteterne udenfor åbningstiderne (hvis det ikke er booket). Skønne omgivelser og et dejligt sted.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 29. juli 2023

"Super godt"
    • Basic-hytte uden toilet og badeværelse

At man skal betale for at benytte faciliteterne på afrejse dagen

Fedt med alle de aktiviteter man kan benytte , især bade land udenfor åbningstiden

• Anmeldt: 28. juli 2023

"Aktiv ferie"

Vejret. Haha

Fantastiske sportsgrene og badeland. Dejligt personale

• Anmeldt: 14. juli 2023

"Ok"
    • Hytte (6 personer)

Manglende tjek af rengøring inden ankomst. Der sad tape mange steder på vægge og gulvet var ikke rent. Mangelfuld anvisning af parkering.. fik at vide at vi godt måtte køre over til hytterne (grundet tungt golfgrej.. næste morgen var der en seddel i bilruden om at parkering ved hytter var strengt forbudt og bilen skulle fjernes omgående..

Fine hytter.

• Anmeldt: 11. juli 2023

• Hytte (6 personer)

Jeg kunne nævne en masse småting, men intet kan tage det fra den samlede oplevelse, som var helt fantastisk. Ét køkken til så mange mennesker er måske lige i underkanten. Alt andet var fremragende!

Fantastisk med fri adgang til faciliteterne. Det var en positiv overraskelse. Vores unger var ellevilde over at prøve at have badeland eller stor idrætshal for sig selv. Beliggenheden tæt ved skov og kort afstand til supermarkeder er rigtig helt perfekt. Fælleskøkkenet var overraskende rent. Vi havde ellers frygtet det anderledes, men folk var gode til at rydde op og gøre rent efter sig selv. Hytterne er små, men praktisk indrettede. Er man en familie med hang til fysisk udfoldelse, er dette det helt rigtige sted. Vi havde fire overnatninger, men ungerne kunne sagtens have taget et par dage mere.

• Anmeldt: 10. juni 2023

"hytten var fin, men vi vidste ikke, at der ikke fandtes de ovennævnte ting"
    • Gruppe
    • 1 overnatning

information om, hvad der ikke fandtes i hytten, såsom tallerkener, bestik ,kost m.m.

Der var ingen morgenmad

• Anmeldt: 5. juni 2023

• 1 overnatning

Mange Faciliteter for børnene. Gode forhold med fælles køkken, spisested, grill osv.

• Anmeldt: 4. juni 2023

Enestående
    • På rejse sammen med venner
    • Hytte (4 personer)

super god beliggenhed og faciliteterne var enestående. helt fantastisk at man kunne bruge badeland og andre aktiviteter udenfor åbningstid. vi har allerede booket næste ophold.

• Anmeldt: 21. maj 2023

• Hytte (6 personer)

Den begrænsede åbningstid i svømmehallen.

At badeland og springsal var tilgængeligt stort set hele tiden. Gode køkkenfaciliteter.

Overnattede: maj 2023

• Anmeldt: 6. maj 2023

"Hyggelige hytter og gode faciliteter."
    • 1 overnatning

Spafaciliteter lukker for tidligt.

Helt nye hytter i hyggelige omgivelser. Masser af faciliteter i centret - svømmehal, spa, sport mv.

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 17. februar 2023

Meget godt
    • 1 overnatning

På bookings hjemmeside stod der intet om at man selv skulle gøre rent eller betale for det. - dog når det nu skulle være så var det debat tingene til at gøre rent med var der. Ville gerne have vidst at vi ikke på forhånd kunne booke aktiviteterne - men at de kunne bruges hvis der var ledigt. Heldigvis var der ikke så mange da vi var der. Ville ønske der var Håndsæbe på toilettet i vores hytte da jeg ikke vidste vi skulle have det med.

Der var mange fantastiske ting man kunne benytte og være aktiv med familien 😊 Super fine hytter. Flotte og rene og indeholdt det man havde brug for. Perfekt at der var et køkken og opholdsrum hvis man havde brug for dette 😊 Personalet var super søde til at vise os rundt og forklare da vi kom 👍

• Anmeldt: 13. februar 2023

Lidt små hytter

masser af aktiviteter

• Anmeldt: 11. februar 2023

• 1 overnatning

Savnede et lille køkken i hytten, og måske at der var håndsæbe eller sprit, men altså...alt var så fint, det var ikke vigtigt. Kunne ikke sidde op i sengene, men selve sengen lå man fint i.

Så hyggeligt. Og drømmen om at få en svømmehal helt for sig selv blev indfriet. SÅ fedt at have adgang til svømmehallen, mens offentligheden ikke havde :)