2. Hotelanmeldelser for Danmark
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Syddanmark
Syddanmark Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Big apartment on the town square Point fra anmeldelser: 6

"Placeringen i byen. Dejligt stille om natten."

• "Det lå et dejligt sted."

• "Det er charme for fuld udblæsning! Mange små, hyggelige og nostalgiske detaljer. Kunstig indendørs beplantning, som leder tankerne hen på varmere himmelstrøg. Primitivt på den gode måde. Mulighed for 5 overnattende gæster. Vi var 3. Den skønneste udestue, hvor der er brætspil og lidt legetøj til yngre børn til rådighed. Skønne udenomsarealer bag køkkenet med flere bænke, et par solstole, lille kuglegrill og udendørs bruser. Udgang hertil gennem køkkenet. Tæt på levende vand, meget smuk natur og en af Dambo-troldene (Hans Hule Hånd). Masser af plads på p-pladsen. Nøgleboksen fungerede fint. Et udmærket ishus som nabo, åbent fra tidlig formiddag til 19.30 på denne årstid."

• 4 person holiday home in Fan Point fra anmeldelser: 10

"Super super super beliggenhed!"

• HvideHus Aunslev Point fra anmeldelser: 7

"Det lå tæt på motorvejen og tæt på handlemuligheder. Dejligt at have et helt hus."

• 8 person holiday home in Bagenkop Point fra anmeldelser: 9

"Lejligheden ligger virkelig dejligt med udsigt og stor altan til lystbådehavnen til den ene side, hvor der også er sol det meste af dagen. På forsiden er der morgensol og en lille altan ud mod stranden. Lejligheden har tre værelser og to stuer fordelt på to plan. Vi boede fire voksne og tre børn der uden nogen problemer. Der er to badeværelser med jacuzzi og sauna i det ene. Og stranden er som nævnt lige over for lejligheden, ligesom den hyggelige lille havn byder på et par cafeer og spisesteder. Hyggelig placering på sydspidsen af Langeland."

• 2 Bedroom Amazing Home In Ansager Point fra anmeldelser: 10

"Super fint hus og meget hyggeligt"

• Fan Bad, Lejl, 63 Point fra anmeldelser: 4

"Vejret var godt😎"

• Holiday home Ansager XXXIX Point fra anmeldelser: 7

"Gammelt men hyggeligt hus der var det vi skulle bruge"

• Mersted Holiday House Point fra anmeldelser: 10

"Pænt med de faciliteter vi behøver Tæt ved hovedvejen God parkering"

De 30 bedste ferieudlejninger i Syddanmark

baseret på 48.520 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com