2. Hotelanmeldelser for Danmark

8,4

• Anmeldt: 20. maj 2024

• Dobbeltværelse med haveudsigt
    • 1 overnatning

Føntørre kunne være bedre. Morgenmad.. manglede mere brød at vælge imellem. Lidt sødt, små wienerbrød, pandekage, nutella, marmelader. Det er ting, som jeg ikke får til hverdag, men glæder mig over, når jeg er på ferie. Synes der var for lidt at vælge imellem.

Skøn beliggenhed. Smuk natur. Flotte bygninger. God stemning.

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 10. februar 2024

• Gruppe
    • Dobbeltværelse

Vi havde en gæst boende og han var meget begejstret for stedet og roste faktisk alt

Overnattede: februar 2024

• Anmeldt: 8. januar 2024

"Vi kommer igen!"
    • 1 overnatning

Vi var der i for kort tid

Romantiske omgivelser, let at komme til vandet Smukke værelser, meget rart sted at være Maden er det mest fantastiske mad vi har smagt længe, både i restauranten og morgen buffet

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 24. september 2023

"Havde den bedste og hyggeligste weekend med end veninde"
    • På rejse sammen med venner

For kort ferie

Omgivelserne Bygningerne Personalet Morgenmaden Alt var så fint og hyggeligt

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 18. september 2023

"Dejligt sted at være"
    • 1 overnatning

Beliggehed var perfekt, virkeligt flot naturen. Mad var ekstraordineret lækkert, frokost var serveret i form af buffet. Hindsgavl Slot er generelt meget flot sted, som jeg vil helt sikkert anbefale at besøge.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 31. august 2023

"Romatisk, autentisk og fantastisk beliggenhed"
    • 1 overnatning

lidt vel lydt på gangene, og jeg hørte en gammel klokke som ringte hver time, men kvart over og 2 timer forkært.

Morgenmaden var fin. Måske lidt lille udvalg, men det som var der var lækkert

• Anmeldt: 26. august 2023

Morgenmaden

• Anmeldt: 20. august 2023

• 1 overnatning

Fine værelser, dejlig beliggenhed, skønne omgivelser

• Anmeldt: 12. august 2023

• 1 overnatning

Skønt sted i en fantastisk natur. Hyggeligt værelse og morgenmad til UG. Blev rigtig godt modtaget af personalet i receptionen. Det er helt sikkert.....vi kommer igen👍

• Anmeldt: 8. august 2023

"Idyllisk beliggenhed og skøn morgenmad"
    • 1 overnatning

idyllisk beliggenhed. Fantastiske vandreruter. Og dejlig morgenmad. Værelserne i den gamle stald er virkelig flot indrettet

• Anmeldt: 8. august 2023

• 1 overnatning

De små senge , der var ingen plads.

Super dejlig beliggenhed

• Anmeldt: 7. august 2023

"Hindsgavl slot er et skønt sted at overnatte. Dejlige omgivelser og en skøn morgenbuffet!"
    • 1 overnatning

Jeg fik min middag som roomservice til aften. Selve roomservicen var upåklagelig, - serveret af venligt og smilende personale. Maden var godt tildækket og varm. Men selve middagen var skuffende. En enkelt skive grisenakke, som igen var skåret i tre mindre stykker. Det er kød stort set uden fedt, og det var en anelse tørt. Kartoflerne og saucen smagte skam udmærket, men det fik mine tanker hen på Jensens Bøfhus. Jeg havde forventet en væsentlig højere kvalitet.

Morgenmaden var særdeles god. Meget lækkert med Slottets hjemmelavede marmelader, pålæg, honning osv. Jeg kunne godt lide detaljen med brunsviger. Generelt et særdeles lækkert og indbydende morgenbord. Det var ligeledes positivt for mig, at der var små borde langs væggene i restauranten. Det gjorde, at jeg følte mig godt tilpas ved at sidde ved bordet alene, og jeg følte det tilpas diskret.

• Anmeldt: 30. juli 2023

• Dobbeltværelse med haveudsigt
    • 1 overnatning

At der Står at der er havudsigt når man bestiller Værelse og det var da ikke en lille detalje

Beliggenheden Og den fantastiske Park God Betjening

• Anmeldt: 30. juli 2023

"For smalle senge"
    • 1 overnatning

Sengen - queen size bed er for smal til 2 voksne. Gav dårlig søvn!!! Det kunne vi desværre ikke have forudset

• Anmeldt: 13. juli 2023

"Solo getaway"
    • 1 overnatning

At andre gæster lod deres børn støje i morgenmadsrestauranten. Det var temmelig forstyrrende og jeg blev af den grund hurtigt færdig med min mad.

Jeg er begejstret for særligt parken og den omkringliggende natur. Og især badestedet, som jeg flittigt brugte er sååååå skønt med ro og få mennesker.

• Anmeldt: 11. juli 2023

"Alt godt"
    • Dobbeltværelse

Flotte bygninger, god beliggenhed og rigtig lækre værelser.

• Anmeldt: 11. juli 2023

"Godt sted"
    • 1 overnatning

Super lækre værelser. God mad.

• Anmeldt: 30. juni 2023

• 1 overnatning

Når resten af slottet er så fint, så er det en skam, at der kun tilbydes en fast tre-retters menu. Når vi endelig skal ud og spise, er det trods alt rart at have en indflydelse på menuen - og kyllingebryst kan der desværre kun trylles så meget med. Det var rart, at der var ventilator på værelset, men det var en meget lille ventilator til så varmt et værelse. Når der bliver så varmt på nogle af værelserne, kunne det have været rigtig god service at rykke gæsterne rundt til de dele af slottet, som havde bedre mulighed for at åbne døre / vinduer, specielt når det ikke var nogle travle dage.

Omgivelserne er fantastiske og selve slottet fremstår smukt og meget vedligeholdt. Fin tilføjelse med badebro og mulighed for at hygge sig ved vandet. Morgenmaden var meget god, og der var et rigtig fint udvalg. Personalet var søde og rare og venlige til at svare på spørgsmål 🙂

• Anmeldt: 24. juni 2023

"En skøn oplevelse alt i alt. Vil gerne tilbage."
    • 1 overnatning

Under vores ophold var der er mindre bryllup, som gjorde at der var lidt uro, for der blev ryddet op efter brylluppet noget af natten. Vores værelse lå over en personale indgang ud til “baggården” med containere. Så der var en del larm fra døren som gik op og i, og containerdøre som blev åbnet/ lukket, glas der klirrede. Så jeg fik ikke sovet så meget den nat. Til morgenmaden kom alle bryllupsgæsterne sammen med os andre overnattende gæster. Det medførte en del larm og uro, da der i selskabet var mange små børn og folk var selvfølgelig glade og snakkede højt om festen dagen før. Jeg nævnte mine oplevelser ( søvnløs nat) for receptionisten dagen efter, og han undskyldte og kvitterede straks med at slette vores drikkelse fra dagen før ca. 600kr. Der var også sket en fejl i forhold til udlevering af værelse, da stedet kun lejede vores værelse ud, hvis ikke der var andre og det havde der været. Jeg tænker at det var en uheldig oplevelse, som ikke gentager sig, da stedet nu er opmærksomme på det😊

Omgivelserne ( fantastiske ) værelset ( hyggeligt og rent), maden ( aftenmenuen var lækkert anrettet, smagte godt og prisen var fint) til morgenmaden var der et fint udvalg (som virkede friskt og indbydende). Personalet var flinke, venlige og imødekommende

• Anmeldt: 12. juni 2023

intet, alt var godt.

alt var bare super lækkert og skønt ned til mindste detalje. der er tænkt over ALT hvad en gæst har behov for. og super god service. smilende og venligt personale over alt. super duper rent alle steder. lækker luksus, og smukke fantastiske omgivelser. mega lækker morgenmad 👌🏻

• Anmeldt: 11. juni 2023

• På rejse sammen med venner

lækket værelse - lækker morgenmad

• Anmeldt: 28. maj 2023

• 1 overnatning

De flotte omgivelser og værelset

• Anmeldt: 25. maj 2023

"Fremragende sted med fantastisk beliggenhed og utroligt serviceminded personale"
    • 1 overnatning

Sengene..., vi havde bestilt et værelse med queensize seng. Det var en fejl. Sengen var alt for lille til 2 personer og dermed blev nattesøvnen ikke så god. Dette er min eneste anke til stedet. Al andet var fremragende.

Beliggenheden er fantastisk smuk, slotsparken er utroligt velholdt. Slottets interiør fremstod velholdt, smukt og gav en fantastisk "slotsfølelse". Personalet i receptionen og i restauranten var utroligt venlige, smilende og serviceminded. Vi havde en rigtigt god oplevelse.

• Anmeldt: 22. maj 2023

"Dejligt løft fra hverdagen"
    • Gruppe
    • 1 overnatning

Jeg og min veninde bestilte til aftensmaden - noget vi troede var en vegetarret. Den var ret skuffende.

ALT ved dette sted er bare fantastisk, intet mindre! Atmosfæren, naturen, værelserne, maden OG personalets venlighed!

Overnattede: maj 2023

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: