2. Hotelanmeldelser for Mexico
  3. Hotelanmeldelser for Quintana Roo
  4. Hotelanmeldelser for Mahahual
Mexico Mahahual Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Blue Reef frente al mar Point fra anmeldelser: 7,6

"Fantastisk beliggenhed lige ved stranden"

• 40 Cañones Point fra anmeldelser: 8,4

"Personalet var meget venlige og hotellet var meget charmerende og havde en super beliggenhed med en skøn beach club. Værelset havde hvad vi havde brug for. Restauranten var fin til alle slags måltider. Generelt lignede det det pæneste hotel i Mahahual."

• Eco Cabañas Bluekay Point fra anmeldelser: 8,1

"Fantatisk beliggenhed, skønne hytter. Badene og toiletterne var så fine. Sødt personale."

• Almaplena Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 8,4

"Fantastisk beliggenhed som ligger helt for sig selv. Maden er rigtig fin og værelse super charmende"

• Hotel Boutique Pachamama Point fra anmeldelser: 8,4

"Nyrenoveret og rent. Et minuts gang fra strand og gode restauranter."

• Nacional Beach Club & Bungalows Point fra anmeldelser: 8,9

"Charmerende og hyggeligt hotel med masser af atmosfære.Så godt så vi forlængede med 2 nætter. Personalet er meget imødekommende og søde."

• Hotel Luna De Plata Point fra anmeldelser: 8,2

"Vi boede i junior-suite og det var dejligt med privat terrasse på toppen af hotellet. Terrassen er dog ikke privat (som vi troede udefra billederne) men skal deles med naboen. Gratis drikkevand, hvis du har en beholder. Morgenmaden er noget beskeden og køkkenet er ekstremt langsomt. Stranden foran hotellet er ikke så lækker som andre steder i byen, hvor vandet er helt rent og klart. Der er en irriterende “brummen”, der går gennem bygningen uafbrudt, også om natten."

• El Fuerte Beach Resort Point fra anmeldelser: 8,5

"Det lå op ad stranden."

• Noah Beach Hotel & Suites Point fra anmeldelser: 8,3

"Venligt personale og god beliggenhed."

De 20 bedste hoteller i Mahahual