2. Hotelanmeldelser for Mexico

Mexico Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Mexico

• Hotel Ko'ox Wenne

Tulum, Mexico

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Ved første øjekast tænker man, at det ligger lidt afsides fra hele byen, og at hotellet ikke virker prangende (i hvert fald hvis man besøger Tulum for første gang, som vi gjorde). Det slog dog hurtigt fejl, da det ikke tager mere end fem minutter at gå ind til byen, hvor alle restauranter m.m. ligger. Beliggenheden er derfor rigtig fin, da du på den måde også slipper for støj fra barer og lignende. Hotellet er rigtig fint, og vi fik et fint værelse, hvor der var rent og ryddeligt. Vi lejede også cykler hos det meget hjælpsomme personale, så vi kunne cykle til stranden og et par cenoter.

• Den negative del af anmeldelsen

Wifi kunne godt have været bedre, men det gik. Vi manglede bestik og et par skåle, hvorfor det kunne have været rigtig fint at have på værelset.

Anmeldt: 28. april 2024 Overnattede: april 2024
    Niels Danmark
  • Casa Tia Micha

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Dette er en lille perle i Centrum af Valladolid. Værterne og de ansatte vil gøre alt for at vi gæster får et behageligt ophold. Ligger lige midt i centrum og restauranter og butikker lige uden for døren. Cenote Zaci ligger 5 minutters gang fra hotellet. Dejlig morgenmad og god mulighed for parkering lige ved siden af hotellet bag ved Burgerking. Selv om hotellet ligger ud til gaden og centrum er der ikke meget støj. Hvis vi igen kommer til Valladolid vil vi helt sikkert booke her igen. Vi boede på værelset, Santa Ana.

• Den negative del af anmeldelsen

Lavt vandtryk i bruseren men ikke noget stort problem for os.

Anmeldt: 14. maj 2024 Overnattede: maj 2024
    Tom Danmark
  • Hotel Para Ti - Adults Only

Isla Holbox, Mexico

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Kanon placering. Få minutters gang til centrum, uden man på nogen måde er forstyrret af larm om natten. Blev opgraderet til et værelse lige ved poolen da vi kom - uden beregning. To skønne pools, utrolig venligt personale samt rengøring hver dag var i top. Morgenmaden var rigtig god. Husk at prøv pandekagerne som var fantastiske! Et sted vi gerne kommer igen :-)

• Den negative del af anmeldelsen

Ikke noget at sætte en finger på.

Anmeldt: 5. maj 2024 Overnattede: april 2024
    Niels Danmark
  • Wayahnb'al eco hostal

Acapulco, Mexico

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejligt ophold i helt unikke rammer. Imødekommende, hjælpsomt og afslappet personale tager hånd om de ting, der måtte opstå. Et fint køkken med frisklavet kaffe, kager og et udvalg af frugt til din rådighed. Ro til fordybelse og velvære uden støj fra naboer eller andre gæster.

• Den negative del af anmeldelsen

Beliggenheden i forhold til strand og centrum kunne være bedre. Taxa til centrum koster, så har man trang til strandfest om aftenen, bør man måske vælge et andet sted.

Anmeldt: 8. maj 2024 Overnattede: maj 2024
    Jens Danmark
  • CASA EMILIA B&B Boutique

Mexico City, Mexico

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Meget småt hotel, men meget fin komfort, god beliggenhed og et helt fantastisk venligt personale!

Intet

Anmeldt: 14. maj 2024 Overnattede: maj 2024
    Kresten Danmark
  • Hotel & Suites Country

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8
    • Den positive del af anmeldelsen

Value for money, ligger centralt i Valladolid og der er gratis parkering ved døren og wifi

• Den negative del af anmeldelsen

Morgenmaden… Men det er svært at brokke sig til den pris 😊 Spis ude i byen i stedet for

Anmeldt: 1. december 2023 Overnattede: november 2023
    Søren Danmark
  • Hostel Mundo Joven Catedral

Mexico City, Mexico

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Perfekt beliggenhed og meget imødekommende personale

Anmeldt: 15. maj 2024 Overnattede: maj 2024
    Anette Danmark
  • Glamping Asana Bacalar

Bacalar, Mexico

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Virkelig dejligt sted med rigtig sødt personale.

Anmeldt: 30. april 2024 Overnattede: april 2024
    Mortensen Danmark
  • Hotel Meson del Marques

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Beliggenhed, god og stemningsfuld restaurant

Personale ved frontdesk

Anmeldt: 12. maj 2024 Overnattede: maj 2024