2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hotell i Satun (provins)
  4. anmeldelser av hotell i Ko Lipe
Thailand Ko Lipe Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• The Reef Hotel & Studios Omtalescore: 8,4

«Veldig bra beliggenhet med en kjempekoselig terasse som vi hadde mye glede av. Nydelig frokost, vennlig personalet.»

• Casa De Lipe Omtalescore: 8,5

«Lustige Affen, Privat Strand, super Lage»

• Wapi Resort Omtalescore: 8,9

«Fantastisk personal, god frokost, drikkevann, rengjøring hver dag. Super beliggenhet, rolige omgivelser, no stress. Utlån av kajakker, snorkleutstyr, solsenger, rene strandhåndklær hver dag… Behjelpelige med alle spørsmål. Massasje på resorten.»

• «Flott plassert ved stranden med ett utmerket betjening»

• Lipe Beach Resort Omtalescore: 8,1

«Frokosten var vi fornøyde med. Er en meny som gjør at man kan variere litt fra dag til dag. Fint at man kan forsyne seg av drikke og frukt selv. Vi hadde først et rom med bare vifte, men fant kjapt ut at det ble alt for varmt. Derfor oppgraderte vi til et annet rom med air con, og det er det beste valget vi tokk. Hyggelig å trivelig personale. De har også egne solsenger på stranden som man slipper å betale for. Ellers var resturanten på hotellet et bra sted å ta lunsj eller bare noe kaldt å drikke. Hundene som er mye rundt på hotellet er også kjempe kjærlige:)»

• Bayview Sunset Omtalescore: 7,6

«Gute Lage. Nettes Personal.»

• Mountain Resort Koh Lipe Omtalescore: 8,4

«Finaste delen av Koh lipe»

• AKIRA Lipe Resort Omtalescore: 9,3

«Flotte, store rom i et nydelig område helt nede på stranden. Kort vei til walking street. God mat.»

• Zodiac Seesun Resort Omtalescore: 7,8

«Beliggenhet»

• «Gjestehuset er fantastisk! Utrolig bra beliggenhet på øya. Nær strand, matbutikker, 7 eleven, masse resturanter/barer. Når du bor på Sunflower, støtter du også en utrolig viktig NGO for våre firbente venner på øya❤️ Jonas og kjæresten er utrolig hyggelige og hjelpsomme verter! De gjør nesten alt selv, samt hard renovering og oppussing tidligere denne sesongen. Det står det stor respekt av. Hvis du vil vite mer om historien til gjestehuset, NGO’en, eller generelt om dyrene, får du det hvis du spør;) Jeg fant sunflower gjestehus utrolig avslappende. Den perfekte måten å lande litt på jorda igjen☀️🌟 Rommene er utrolig hjemmekoselige, og innkvarteringen er veldig bra gjennomført! Den rustikke, men moderne møbleringen treffer midt i blinken! Knyttet også bånd med dyrene. Utrolig kjipt å dra😩 Savner dem❤️ Jeg og kjæresten min kommer garantert tilbake. Vi anbefaler på det sterkeste! Ikke bare et opphold, men også et veldig fint minne om øya og mennesker med fine intuisjoner❤️»

De 30 beste hotellene i Ko Lipe

vurdert ut fra 20 304 hotellanmeldelser på Booking.com