2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen: Quintana Roo
  4. Hotelbeoordelingen Holbox
Mexico Holbox Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Skycamp Camping Holbox Beoordelingsscore: 8,4

“Leuk concept met een tent boven op palen. Wij hadden het helemaal mug vrij.”

• Arte Sano Hotel - Adults only Beoordelingsscore: 8,8

“Accomodatie is heel dicht bij het strand. Ligging is perfect, je kan lopend naar het centrum. Maar er is ook mogelijkheid om fietsen te huren. Victor was hele vriendelijke gastheer die ons met alles kon helpen. Kamer was schoon en hotel was erg sfeervol! Aanrader!”

• Villas Caracol Beoordelingsscore: 9,3

“We kwamen terug na ons verblijf van vorig jaar, omwille van de goede rustige ligging, mooi kleinschalig gezellig hotel met heerlijke keuken en vriendelijk personeel.”

• Cabañas Coconut by MIJ Beoordelingsscore: 8,1

“Heerlijke plek, dichtbij hoofdstraat en zee.”

• Holbox Dream Beachfront Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Wij hebben enorm genoten van alles! De locatie is perfect, de zwembaden waren zeer geliefd bij de kinderen, je loopt zo de zee in. Wij sliepen in een groot appartement, en dat was heerlijk!”

• Mis Sueños Holbox Beoordelingsscore: 8,4

“Heerlijk zwembad en goede bedden. Fijne airco en ook aardig personeel”

• ALCOBAS DEL MAR Beoordelingsscore: 8,2

“Aardig personeel.”

• Amaite Beach Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtige locatie Aan een mooi stukje strand Heerlijke zee Mooie ligbedden en zitzakken op het strand tussen de palmbomen. De kamers zijn mooi Mooie badkamer Lekker ontbijt Grotendeels personeel heel vriendelijk”

• “De kamers zijn groot, luxe, met comfortabele bedden. Het eten in het restaurant is echt verrukkelijk. Het zwembad is lekker cool en de strandbedden fijn. We hebben een heerlijke week hier gehad. Echt een aanrader.”

De 30 beste hotels in Holbox