2. Hotelbeoordelingen Mexico

Beoordelingen over Mis Sueños Holbox 4 sterren

Calle Gonzalo Guerrero 56, 77510 Holbox, Mexico

5,2

• Beoordeeld op: 31 mei 2024

Modern hotel, heerlijk ontspannen en op een rustige plek. Aanrader!
    • Kamer met Queensize Bed en Balkon

De betonvloer in de hotelkamers vonden wij persoonlijk minder prettig, voelt niet fijn aan voeten. Iets meer schaduwplekken creëren bij het zwembad zou welkom zijn, evenals wat meer ruimte voor ligbedjes. Tijdens ons verblijf was het rustig dus hadden we altijd genoeg plek, met meer mensen mogelijk lastiger.

Het hotel is heel modern en schoon. Hotelkamer met balkon is heerlijk. Hotel ligt wat verder lopen van het centrum maar je bent er in 10 minuten. Wij vonden het goed te doen en vonden de rustige plek juist heel lekker. We hadden wat recensies gelezen over moeilijk begaanbaar, maar volgens mij is dit alleen met regen (zandpaden worden dan modderig) want de wegen waren bij ons altijd goed te bewandelen. Zwembad was fijn en schoon. Personeel was heel vriendelijk. Ontbijt was voor ons ook prima (omelet/ei of pannenkoeken met wat fruit en koffie/juice. We zouden het iedereen aanraden en we hadden ons verblijf dan ook verlengt van 3 naar 6 nachten.

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

• Kamer met Queensize Bed en Balkon

Onstabiele waterdruk (toilet, douches etc)

Mooie kamer. Op wandelafstand van ferry en centrum.

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Top verblijf
    • Superior

Heerlijk zwembad en goede bedden. Fijne airco en ook aardig personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Geweldig
    • Kamer met Queensize Bed en Balkon

Hotel ligt net buiten het centrum. Dit is (indien je goed te been bent) prima te doen. Ongeveer 10/15 minuten lopen. De WiFi werkte niet in de kamer, bij de lobby wel sterk signaal.

Een ontzettend fijn verblijf gehad. Wilbert, de medewerker aan de receptie heeft ons erg goed geholpen. Tijdens aankomst fijne tips gegeven over het eiland en gedurende ons verblijf een fijn aanspreekpunt geweest. Het ontbijt was verrukkelijk, ik denk dat ik de lekkerste pancakes ooit heb gegeten. Super vriendelijk personeel en een fijne zwembad om in af te koeken.

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Prima verblijf op een goede locatie
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Op de foto's zag het er allemaal net even iets mooier uit. Er waren geen fijne plekken om aan het zwembad te liggen. Er waren geen faciliteiten om wat te eten of te drinken te kopen, het water wat er was was altijd warm. De wc's trokken niet door en dat kon niet zo makkelijk verholpen worden.

Het was een fijne, rustige locatie op loopafstand van de restaurantjes en stranden. De kamers waren visueel mooi ingericht. Het ontbijt was prima qua eten maar heel relaxed.

• Beoordeeld op: 1 april 2024

Vriendelijk personeel en prima verblijf
    • Superior

Onze hotelkamer is tijdens ons verblijf niet schoongemaakt etc. We hebben idee dat dit komt door de extreme drukte en handen te kort. De overige ruimtes van het hotel zagen er namelijk wel het hele verblijf er netjes uit. Verder hadden wij vanuit de foto’s verwacht dat we een kamer zouden krijgen aan het zwembad met een zitje en hangmat. Dit was bij ons niet het geval. Ze hebben 2 kamers die deze faciliteiten niet hebben en dit is niet te zien op de foto’s. Dit was voor ons een teleurstelling.

Het personeel geven we een 10! Alle dagen zagen wij ze erg hard werken en bleven ze ondanks dat erg vriendelijk. Locatie was voor ons prima, net buiten het centrum.

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

Een aanrader qua ligging en hygiëne.
    • Standaard met 2 Bedden

De Wi-Fi valt regelmatig uit en het signaal reikt niet of niet altijd tot in de kamers.

Het hotel ligt op een 15-tal minuten van het centrum. Op zich is het niet ver, al moet je wel goed uitkijken waar je loopt want de zandstraten zijn op vele plaatsen overstroomd en dan moet je langs zijpaadjes of over stenen. En wij gingen dan nog in het droge seizoen! Dus goed te been zijn is een must en een zaklamp meenemen! Verder een zeer mooi en proper hotelletje. Wel maar 2 ligstoelen ah zwembad. Rustig gelegen en op wandelafstand vd haven. Ontbijt was fruit en eitjes en koffie à volonté.

• Beoordeeld op: 28 maart 2024

Heerlijk!
    • Superior

Twintig minuten lopen naar het centrum.

Heerlijk verblijf, lekker zwembad. Keuze ontbijt op het dakterras, echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

Pareltje op Holbox
    • Superior

Amper of geen wifi, maar blijkt een probleem te zijn op heel het eiland. We hadden een kamer meer achterin vlak aan een wifi versterker maar zelfs deze deed het duidelijk niet. Spijtig dat er ook geen bar was. Je kan er dus niets van drinken krijgen, dit had wel leuk geweest.

Dit hotel is een pareltje! Het is goed onderhouden en de kamers zijn groot en proper. Het zwembad is kleinschalig maar ideaal om na een dagje rondtrekken even te bekomen. Wij waren zeer tevreden van dit hotel en zouden dit zeker aanraden! Het centrum is perfect te voet te doen al moet je wel even wandelen (+-10 min). Voor mensen die rust opzoeken is dit de ideale locatie!

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

• Superior

De rust en het lekker bed.

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

Prima uitvalsbasis op Holbox
    • Kamer met Queensize Bed en Balkon

Persoonlijk vonden wij het jammer dat je bij de accommodatie niet even een drankje aan een barretje o.i.d. kon nuttigen. We hadden zelf wat versnaperingen gekocht om op ons balkon te nuttigen, maar wij geven toch de voorkeur aan een barretje.

De accommodatie was vrij nieuw (volgens mij), het zag er verzorgd en hip uit. Ook het zwembad was heerlijk na een dagje strand. Wij vonden het persoonlijk fijn om na het strand hier nog even een verfrissende duik te nemen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2024

• Superior

We hadden even geen warm water, maar dit is redelijk snel verholpen door het personeel. Douche met weinig waterdruk.

Mooi en net hotel, alles werd goed schoon gehouden elke dag. Rustige plek maar op loopafstand van de drukte. Goed ontbijt, koellastje op de kamer, vriendelijk personeel. Erg relaxte vibe.

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Leuk hotel, aan de prijzige kant, geen vier sterren waard.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Badkamer, bij de wastafel spoelde het vuil niet snel weg. Geen verduisterende gordijnen. Door eerder gevallen regen stonden vele straten blank op Holbox. Daardoor deze hotel ook slecht bereikbaar.

Erg vriendelijk personeel. Ontbijt was lekker. Eigen hangmat voor onze hotel kamer was aangenaam.

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Fijn verblijf op Holbox!
    • Superior

De wegen rondom het hotel naar het centrum waren heel slecht (stonden blank, door hevige regenval waarschijnlijk, veel laaghangende elektriciteitskabels en afval). Daardoor niet heel gemakkelijk te bereiken, zeker als je niet zo goed te been bent.

Wij boekten dit hotel omdat het iets verder uit het centrum zat en er bij veel hotels in het centrum reviews stonden die geluidsoverlast noemden (vanaf hier zo’n 10 min. lopen naar het centrum en strand). Het hotel was heel mooi, vriendelijk ontvangst, hele nette en goed onderhouden kamers, airco die goed werkt, lekker bed en het ontbijt dat erbij zat is goed verzorgd. Keuze tussen toast met omelet of scrambled eggs of pannekoekjes en iedere ochtend iets van fruit met een kleine yoghurt en granola. WiFi werkt in de kamer nauwelijks/niet, maar rond de receptie wel heel goed (waar je ook kon zitten), dat was voor ons helemaal prima. Douche duurde even voordat die warm werd, maar zodra dit zo was helemaal goed! Al met al heel blij met deze accommodatie!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

• Superior

Kamer was net nieuw dus nog wat kaal. 1x viel elektra en water uit.

Enjel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Meerdere keuzes bij ontbijt. Ruime kamer. Locatie net uit centrum (10 min lopen) en daardoor wat rustiger wat wij fijn vonden.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Superior

WiFi was erg slecht en viel vaak uit

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Fijn hotel met zwembad
    • Superior

Een dag kwamen we terug van het strand en bleek onze kamer niet afgesloten door de huishouding na het schoonmaken. Dat gaf geen fijn gevoel. gelukkig was er niks weg.

Mooi hotel, alles is vrij nieuw en dat is fijn. Bij het ontbijt heb je de keuze uit verschillende gerechtjes Het zwembad is groot genoeg om in af te koelen Het hotel ligt wat verder weg van het centrum maar daardoor ook een stuk rustiger. Vanaf de haven betaal je 100 pesos voor een taxi.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

• Superior

Prachtige locatie Mooi zwembad Mooie kamers Behulpzaam personeel Lekker ontbijt Op wandelafstand van winkeltjes en restaurantjes maar toch uit de drukte van holbox

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Aanrader!
    • Superior

Als ik dan iets moet noemen: we hadden graag fietsen gehuurd maar deze waren niet onderhouden helaas.

Bij Mis Sueños hebben we echt luxe gehad. Het hotel ligt buiten het drukke centrum en is een kleine oase. De kamers en badkamer zijn top. De locatie van het zwembad is zeer mooi en het personeel is vriendelijk. Wanneer je naar het strand gaat krijg je handdoeken mee en het ontbijt is super en je zit op een prachtig terras. Ik zou het verblijf aanraden!

• Beoordeeld op: 4 april 2023

Helemaal perfect, echt vakantie!
    • Superior

We hebben niet echt gebruik gemaakt van het zwembad, omdat het er niet zo uitnodigend uitzag.

Echt een hele fijne accommodatie! Het ontbijt was ook heel fijn! Meestal een driegangen ontbijt! :) Helemaal top en fijne kamers!!!

• Beoordeeld op: 18 februari 2023

genoten!
    • Superior

enige kritiek; een matige koude douche

het is rustig gelegen, een sfeervolle binnentuin en een prima zwembad.

• Beoordeeld op: 8 februari 2023

Goede prijs/kwaliteit, maar geen fijne straat/buurt
    • Superior

De staf moest je af en toe meerdere keren hetzelfde vragen, omdat ze je verzoek wellicht vergeten hadden of geen prioriteit aan gaven. de locatie is ook niet ideaal, het is geen fijne straat en als je echt voor het mooie strand ook komt zou ik toch meer die kant op gaan zitten. het ontbijt heeft als keuze quesadillas met ham & kaas, pannenkoeken met maple syrup of eieren zoals je ze gebakken wilt. en je krijgt elke ochtend papaya bij je ontbijt. niet heel gevarieerd maar wel lekker!

Er is een fijn zwembad met klein terrasje waar je ‘s ochtends ontbijt. Mega grote comfortabele bedden. staf was vriendelijk. We betaalden €85 per nacht.

• Beoordeeld op: 4 februari 2023

fantastisch verblijf, lekker en simpel ontbijt met liefde bereid 💛
    • Superior

niets, behalve dat de locatie een beetje in een uithoek ligt en door de vele plassen niet makkelijk bereikbaar

service en vriendelijkheid van medewerkers

• Beoordeeld op: 5 januari 2023

top hotel

niets !

het was een verzorgde mooie ontspannen accomodatie.

• Beoordeeld op: 8 december 2022

Heel erg genoten van ons verblijf!
    • Superior

De weg erheen. Alle wegen rondom het hotel waren overstroomd, dus kan je enkel op teenslippers en eigen risico of met een golfkarretje in het hotel geraken. Dit is eigen aan Holbox, straten zijn niet verhard, maar het hotel had ons kunnen informeren. Kamer en badkamer waren piekfijn in orde, maar het duurde zeker 10 minuten eer er warm water was. Momenteel wordt er een etage bijgebouwd, wat tijdens de dag voor lawaaihinder zorgt en ook minder aangenaam is als je wat wil rusten aan het zwembad. Ondanks dit alles toch een aanrader!

Mooie, moderne, propere kamers in een kleinschalig hotel. Mooi zwembad met elk z’n eigen hangmat. Van alle hotels die we deden in Mexico, serveren ze hier toch wel het lekkerste ontbijt, met drinkbare koffie! :)