2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen: Quintana Roo
  4. Hotelbeoordelingen Holbox
  5. Beoordelingen van Tierra del Mar Hotel - Adults Only

Beoordelingen over Tierra del Mar Hotel - Adults Only 3 sterren

Av. Pedro Joaquin Coldwell Entre Calle Esmedregal y Canané, Manzana 11, Lote 9, 77310 Holbox, Mexico

#13 van de 115 hotels in Holbox

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Prachtig verblijf, ideale locatie en super service!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het was een prachtig verblijf, super fijne locatie, vriendelijk en attent personeel en manager. De schoonservice kunnen we omschrijven als een 11. Nog nooit hebben we het zo schoon gehad in een verblijf!!

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Great stay!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Nothing - great value for money.

Gaaf opgezet kleinschalig hotel met ruime balkons (met hangmat!). Alles wordt perfect onderhouden en de kamers zijn mooi. De staff is heel behulpzaam. Het hotel ligt in een rustiger stukje van Isla Holbox , maar is alsnog heel dichtbij alle restaurants en het strand (5 min lopen). Zoals overal op Isla Holbox is er wat muziek op straat. Dit is ook hoorbaar op de kamer maar stopt bijtijds en kan gemakkelijk opgelost worden met oordopjes.

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Heerlijk verblijf gehad en de kamer/het hotel was een fijne uitvalsbasis om Holbox goed te verkennen. Prima locatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt in een ander hotel en niet echt lekker. Past niet bij de kwaliteit van het hotel zelf.

Mooie en fijne kamer

• Beoordeeld op: 19 januari 2024

Een prachtig kleinschalig boetiekhotel met een de uitstraling van een designwinkel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dat je de dag van aankomst, 2 uur vóór de inchecktijd, nog geen gebruik kan maken van het zwembad omdat er geen extra handdoeken beschikbaar waren.

De uitstraling van het boetiekhotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen ijskastje op de kamer, maar daar in tegen kan je wel gratis koud water bij de receptie tappen

Heel schoon, heel aardig, mooi interieur, fijn zwembad, goede locatie

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Super fijn en comfortabel verblijf !
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Personeel was erg vriendelijk en alles wat goed geregeld.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Top!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kleine kamer (maar dat weet je op voorhand). Ons stoorde dit zeker niet. Heel veel lawaai 's ochtends van de werken die ze uitvoeren rondom het hotel... Hier kunnen ze helaas weinig aan doen. Tip: Een ijskast op de kamer zou welkom zijn!

Heel mooi hotel met een prachtig zwembad en kamer! Complimenten voor het kuispersoneel: onze kamer altijd heel netjes gemaakt/juwelen in een mandje gelegd (leuk!) Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Eigenlijk onmogelijk om te zeggen dat dit niet beviel, maar doordat de schoonmaak zo uitgebreid is moesten we soms 30/45 minuten wachten na het ontbijt totdat we de kamer weer in komen. Een echt luxeprobleem dus.

Mooi appartement! Erg schoon. Elke dag een zeer uitgebreide schoonmaakbeurt. Ontbijt op het strand 300 meter verderop!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Perfect en comfortabel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prachtige ruime kamers met grote comfortabele bedden! Ontbijten kan je bij een zusterhotel aan het strand. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Het personeel is ontzettend lief en behulpzaam, bedankt daarvoor!!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Aangenaam
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Helaas was er geen bar aan het zwembad, noch een minibar of ijskast op de kamer.

Goede locatie, mooie kamers, zeer behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

Zeer verzorgd. Erg schoon. Prachtige kamers

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

Fantastisch verblijf! Schoon, netjes, luxe gevoel en vriendelijke personeel

Mooie, schone, ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 maart 2023

niets

Mooie interieur en zwembad

• Beoordeeld op: 18 maart 2023

oase van rust

niks

zeer schoon en goed georganiseerd. klein boutique hotel met 8 kamers.

• Beoordeeld op: 25 februari 2023

Echt prachtig en ontzettend schoon!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Helaas geen minibar aanwezig.

Een droomplek! De inrichting was prachtig!

• Beoordeeld op: 9 februari 2023

prachtig boutique hotel!
    • Junior Suite met Terras

het hotel bevind zich in het levendige centrum, daardoor kan je wat live muziek horen (rond middernacht gaat het uit) Is dus iets om rekening mee te houden als je puur voor de rust komt. Het voordeel dat je live salsa muziek in de buurt hebt en heel veel leuke restaurants en barretjes!

Wij hadden de junior suite met terras, echt heel mooi gedaan en met privacy. Lekker om bijv even rustig wakker te worden met een kopje koffie! Ook de kamer zelf is schitterend en schoon met een heerlijke badkamer. Het hele complex wordt iedere ochtend keurig netjes gemaakt. Persoonlijk bij de receptie heel relaxed en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 januari 2023

Waanzinnig hofel!

Niets, helemaal perfect!

Echt een prachtig hotel! Super nette kamer die van alle gemakken is voorzien. Zelfs een flesje muggenspray voor op het eiland staat klaar. Alles is erg schoon en netjes onderhouden. Er is een heerlijke rustige binnenplaats met hangmatten en zwembad. Het personeel is vriendelijk, de locatie is goed en ook het ontbijt aan het strand was top.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

Geweldig hotel op een prachtig eiland!
    • Junior Suite met Balkon

Tierra del Mar ligt niet aan het strand. Dit is op zich geen probleem, alleen betaal je bij het hotel waar het ontbijt is, voor een strandbedje €25 per persoon, per dag. Hiervan mag je een deel besteden aan eten en drinken. Als je dit van tevoren weet en te duur vindt, kan je hier rekening mee houden en eventueel een gratis strand zoeken. Naast het hotel ligt een restaurant waar harde muziek gedraaid wordt. Dit is (als je de airco/plafondwaaier uit hebt staan) goed te horen en kan overlast veroorzaken (het hotel heeft hiervoor wel oordopjes in de kamer liggen). De Wi-Fi is niet stabiel, dit is een algemeen bekend probleem op het eiland. Om deze reden werken de pinautomaten/ATM's (bijna) niet. Zorg er dus voor dat je genoeg cash van het vaste land meeneemt.

Tierra del Mar is een prachtig hotel met geweldige kamers. Over het algemeen geven we niet hele hoge cijfers maar dit hotel verdient écht een hoog cijfer! Wij hadden een (hele) grote kamer. Schoon, modern en mooi ingericht. Onze kamer had een koffiezetapparaat en een groot balkon met zowel stoelen als een hangmat. Het terrein is ook erg mooi aangelegd en werd elke dag onderhouden. Het zwembad wordt elke dag schoongemaakt en ligt er netjes en schoon bij. Ook de bedjes bij het zwembad zijn heerlijk en zien er nieuw uit. De locatie is ook erg fijn. Met ongeveer 2 minuten wandelen ben je op het strand en met 3 à 4 minuten wandelen ben je midden in het centrum. Het ontbijt was bij ons inclusief en konden we bij een hotel (2 minuten wandelen) aan het strand nuttigen.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

fantastisch

niks

Hele mooie en schone kamers, lekkere bedden, lekker zwembad met waterval douche en heerlijke ligbedden

• Beoordeeld op: 25 juni 2022

Fantastic !!!!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De locatie het interieur het personeel. Alles was perfect. Midden in het centrum vlakbij het strand en binnen de poort van Tierra Del Mar heb je zoveel privacy. De kamer is fantastisch en schoon. We hebben 6 nachten hier geslapen en raden het iedereen aan. Erika and Israel and all the staff thanks for everything.

• Beoordeeld op: 21 juni 2022

Fantastische huwelijksreis op een prachtige locatie!

Niets!

De vriendelijkheid van de staff. Zij doen echt alles om uw verblijf fantastisch te maken! Daarnaast is de ligging echt ideaal, alles is op wandelafstand!

• Beoordeeld op: 13 juni 2022

pareltje!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

er is niets op aan te merken!

het interieur van het hotel is zeer mooi, de binnenplaats is een oase van rust met een heel zalig zwembad met heerlijke ligbedden. de kamers zijn prachtig ingericht en er is gelet op de kleine details. vooraan aan de kamer is er een terras met stoeltjes en hangmat, heerlijk! aan het terras is ook een voetenkraantje zodat je telkens je voeten proper kan maken voor je de kamer binnen gaat. de locatie is heel goed, op 2 minuten wandelen ben je op het strand. Het ontbijt is in een nabij gelegen hotel op het strand met adembenemend zeezicht en heerlijke gerechten! Echt een aanrader dit hotel! de vriendelijke staff maakte het voor ons helemaal af!

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

fantastisch!

geen

perfecte centrale locatie, hele mooie kamers, fijn klein hotel, mooi zwembad, erg aardig en behulpzaam personeel. ontbijt is elders aan het strand, goed geregeld.

• Beoordeeld op: 26 mei 2022

Fantastisch - ik zou morgen weer teruggaan!

N.v.t.

Onze kamer was prachtig, ruim, luxe en heerlijk schoon. Er was meer dan voldoende ruimte om onze spullen neer te leggen, er is een ruime douche en de hangmat buiten droeg extra bij aan onze ontspannen vakantie. Christian was ontzettend verwelkomend en we komen dan ook graag nog een keer terug!