2. Hotelbeoordelingen Mexico

#31 van de 115 hotels in Holbox

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

Heerlijk en relaxt!
    • Suite met Uitzicht op het Zwembad

Wel wat verder van het stadje (maar alsnog prima te lopen, 10-15 minuten)

Mooi hotel, helemaal van deze tijd. Redelijk kleinschalig, vooral op het strand is het lekker relaxen. Een van de mooiste stukjes strand van Holbox, lekker rustig en een mooie zes. Eten was lekker, vooral de Lobster roll was een heerlijke lunch.

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Geweldig!
    • Suite met Uitzicht op het Zwembad

Het hotel en de kamers zijn super mooi! Het eten is goed en de staff uitstekend. Het heeft een gezellig strandje waar je lekker aan het water kan liggen. Het strand is super schoon in tegenstelling tot andere plaatsen aan het eiland. We waren met een baby van 10 maanden en er werd een bedje en koelkastje geregeld. We hebben uitstekend genoten. Top hotel! We komen hier graag weer 🤩.

• Beoordeeld op: 19 april 2024

Top hotel en Hotbox...
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Ik blijf er moeite hebben om 20% verplicht tip aan het personeel te moeten geven...

Te weinig strandbedjes.. wij moesten vaak uitwijken naar andere hotels om in de zon te liggen

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

1,0
    Geen 5* en we zijn ook nog opgelicht voor 250 euro
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Er zijn 4 ligbedden voor 30 kamers, er hangt de hele dag een rioollucht en het is gewoon geen 5* hotel. Hier waren we een beetje op voorbereid door andere reviews, maar helaas zijn we aan het eind van ons verblijf ook nog opgelicht voor 5000 pesos. Ze beloofden een week lang het terug te storten, moesten eerst rekeninggegevens hebben, toen Paypal etc en vervolgens werd er niet meer gereageerd. Er zijn veel andere leuke hotels op Holbox, die beter gelegen zijn en wel plek hebben voor hun gasten om aan een zwembad of strand te chillen.

Isla Holbox is een super leuk eiland en tegenover het hotel zit een leuk restaurantje waar je voor een normale prijs prima ontbijt kan krijgen.

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

• Junior Suite met Uitzicht op Zee

We hebben veel betaald voor een van de duurste kamers die dit hotel heeft. Helaas hebben we langer dan 24 uur geen waterdruk gehad. Dit betekent helemaal geen water. Dus niet douchen, niet je handen kunnen wassen of je uberhaupt zelf schoon kunnen maken, maar ook een wc die niet doorgespoeld kon worden. Het personeel heeft eigenlijk niks gedaan om ons te helpen. We hebben gesmeekt voor wat water (meerdere keren), om onszelf iets op te kunnen frissen. Je bent immers de hele dag buiten en je wilt ook niet helemaal onder het zand je bed in duiken. Ook konden we niet naar de wc, dus vroeger we wat water om toch onze behoefte te kunnen doen. We kregen na meerdere keren vragen een waterflesje (van 500ml). Na aandringen kregen we uiteindelijk 2 flesjes en een emmer vies water om onze eigen behoeftes proberen weg te spoelen in de wc. Ze hadden aangegeven ons te compenseren, maar we hebben helaas niks gekregen. Dit vonden we erg jammer, omdat we de duurste kamer hadden gekozen en de primaire behoeftes niet eens konden waarmaken. Ook moesten we continu zelf met oplossingen komen. De dagen daarna hadden we weer waterdruk, maar geen warm water. We konden dus geen gebruik maken van het bad op het balkon. Ook konden we de eerste dagen van het verblijf geen gebruik maken van het zwembad en werden we verzocht hieruit te gaan. Als ze deze problemen oplossen is het een super mooi hotel. Maar op dit moment betaal je veel te veel.

Wij verbleven in de suite met uitzicht op de zee en een bad op het balkon. Het uitzicht was enorm mooi en ook de kamer was prachtig. Medewerkers in het restaurant waren erg aardig. Fijn dat er bedjes zijn zodat je ook bij het hotel aan het strand kan liggen. Er is een mooie zonsondergang vanaf het balkon te bekijken.

• Beoordeeld op: 21 mei 2024

• Beoordeeld op: 3 maart 2024