2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen: Quintana Roo
  4. Hotelbeoordelingen Cancun
Mexico Cancun Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• LOL-HA Hotel Boutique Beoordelingsscore: 8,5

“Mooie ruime kamer met goed werkende airco! De weg er naar toe is inderdaad wat hobbelig (vergeet niet Google Maps offline kaart te downloaden voor vertrek). We verbleven hier maar 1 nacht op doorreis naar cozumel. Door vertragingen kwamen we later aan dan gepland dus niet meer kunnen genieten van het mooie zwembad. De auto paste niet binnen het hek maar er staan ongeveer 3 camera’s op gericht. Het gaf ons een veilig gevoel.”

• “Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer is comfortabel.”

• Villa Palmeras Beoordelingsscore: 7,9

“Leuke kleinschalige accommodatie, rustig gelegen (vrijwel geen verkeer), niet ver van de luchthaven. Eigenlijk een villa omgebouwd tot klein hotel. Fijne (schaduwrijke) tuin met ligbedden rond het zwembad en hangmatten. Zeer vriendelijk personeel. Let op: in omgeving van het hotel is niets op het gebied van winkels of restaurants. Omgeving nodigt niet uit tot wandeling omdat het ' leeg' voelt. Je bent dus aan het hotel gebonden. Hotel heeft echter zelf goed restaurant (goede prijs-/kwaliteit verhouding) en een mini winkeltje met wat snacks en drinken. Uitstekend hotel voor je eerste of laatste nacht op Mexicaanse bodem!”

• Beachscape Kin Ha Villas & Suites Beoordelingsscore: 8,5

“Buiten is alles heel netjes. De kamer is basic maar prima Het strand is echt heel netjes en schoon.”

• Beachscape Kin Ha Villas & Suites Beoordelingsscore: 8,5

“Aan het mooie strandwandeling Cancun. Prima plek om even uit te rusten van de lange vlucht. We verbleven hier twee nachten. Het eten op het strand en het ontbijt waren top.”

• Hotel Xbalamqué & Spa Cancún Centro Beoordelingsscore: 6,9

“Locatie”