2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Heraklion
  4. Hotellrecensioner Hersonissos
Grekland Hersonissos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Det låg nära allt! Frukosten ingick och den var fantastisk. Personalen var väldigt trevlig”

• Sergios Hotel Gästbetyg: 8,7

”mitt i Centrum”

• Sergios Hotel Gästbetyg: 8,7

”Jättebra hotell med en fantastisk all inclusive. Stor variation på maten och mycket att välja på. Nära stranden men även en pool med solstolar på hotellet.”

• Ariadni Palace Gästbetyg: 7,9

”Stort, bra planerat och fin utsikt. Mitt i Koutouloufari och nära till allt. Mysig baksida mot bergen med kvällssol.”

• Axos Apartments Gästbetyg: 9,3

”Allt var perfekt.”

• Sea Breeze Hotel Gästbetyg: 9,1

”Perfekt läge. Tar du rummet mot havet får du jätte fin utsikt och en stor terrass.”

• Creta Blue Boutique Hotel Gästbetyg: 9,2

”Fint och välstädat, trevlig och väldigt hjälpsam personal som driver hotellet. Rekommenderas för en lugn och avkopplande semester.”

• OV Suites "by Checkin" Gästbetyg: 7,9

”Det enda som är positivt med detta hotell är läget. Om man kan ha överseende med allt annat så funkar detta boende bra.”

• ”Jag uppskattade enkelheten i att ha kontakt online och få snabb återkoppling. Väldigt generösa öppettider för kundservice. Läget är absolut fantastiskt, utsikten är to die for! <3 Positivt överraskad av att det fanns både strykbräda, strykjärn och hårfön - det gav en känsla av "det där lilla extra". Att det var husdjursvänligt märktes på att det i en av kökslådorna fanns en mat- & vattenskål. <3 För den som behöver var det också trevligt att få tips om vad som finns att se och göra i området. Under högsäsong är detta ett perfekt läge för att sitta på balkongen och titta på folk på kvällarna, om man inte själv vill vara en del av folkmyllret förstås. :)”

• Porto Plazza Hotel Gästbetyg: 7,1

”Mycket prisvärt all-inclusive hotell med ett bra läge på huvudgatan. Vi bodde där i slutet på säsongen så priset var mycket bra och även helt ok frukost-, lunch- och middagsbuffé. Stora och fina rum och en bra pool med solstolar.”

De 30 bästa hotellen i Hersonissos