2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Chania
  4. Hotelanmeldelser for Kalamaki
Grækenland Kalamaki Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Gregory Comfort Hotel Point fra anmeldelser: 8,9

"Skønne værelser og lækker morgenmad"

• Gregory Comfort Hotel Point fra anmeldelser: 8,9

"Hotellet er ret nyt, og der bliver gjort rigtig meget ud af rengøring og vedligehold Rengøring hver dag, undtagen fredag. Poolområdet fejet og vasket hver dag. Fin lille morgenmads restaurant, ikke det store udvalg, men rigtigt godt til prisen Dejlige værelser, med altan med udsigt udover by og vand Hyggelig pool, hvor vi næsten var de eneste gæster God beliggenhed, men nødvendig med bil. Vi var der uden for sæson, så ikke mange åbne spisesteder i nærheden"

• Gregory Comfort Hotel Point fra anmeldelser: 8,9

"Fint værelse, god morgenmad"

• Frezia House Point fra anmeldelser: 10

"Dejlig lejlighed med stort køkken, altan med udsigt til havet, to badeværelser, og alt hvad man behøver. Super rar vært, der havde købt vand, frugt og brød mm til os. Fantastisk sted."

• Gregory Comfort Hotel Point fra anmeldelser: 8,9

"God beliggenhed. Venlig personale. Rent. God varieret morgenmad."

• Kalamaki Mare Suites Point fra anmeldelser: 9,4

"Personalets betjening, et dejligt værelse, udsigten fra altanen til havet og solopgangen. Et stort værelse, som vi blev opgraderet til, for at være på samme etage som vores venner."

• Icarus Hotel Point fra anmeldelser: 9,2

"Dejlige værelser, sødt personale, meget hjælpsomme og imødekomme. God morgenmad."

• Alexandros Studios Point fra anmeldelser: 9,3

"Kan ikke anbefale det nok. Mike og Inka er de mest imødekommende værter, jeg nogensinde har mødt. Mike var en fantastisk person. Alt fra den første dag var vidunderligt. Vi havde en stor og venlig velkomst fra Mike og hans kone. Værelset var fuldstændig udstyret, men ikke kun det: der er bøger, spil, en dejlig bar til cocktails. Morgenmaden var enorm og meget god, og poolen var altid tilgængelig. Jeg kan kun anbefale dette hotel, og vi er absolut tilfredse efter vores uge på Kreta."

• Kalamaki Mare Suites Point fra anmeldelser: 9,4

"Manolis; indehaverens søn, der står for den daglige drift, er ekstremt venlig og hjælpsom. Receptionsområdet og gårdhaven er så fint indrettet. Menukortet."

• Sandy Suites Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk beliggenhed. Skøn vært!"

De 20 bedste hoteller i Kalamaki