2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
De græske øer Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Helea Lifestyle Beach Resort Point fra anmeldelser: 9

"Vi er netop hjemvendt fra to ugers ophold på Helea Lifestyle Beach Resort. Jeg var noget skeptisk før an ankom på grund af de dårlige anmeldelser jeg kunne læse - men de blev alle gjort til skamme. Det bedste ved hotellet var alle de muligheder der var for børn, beliggenheden ift stranden som vi synes er fantastisk, og all-inklusive pakken som bare spillede. De dårlige anmeldelser må skyldes mismatch ift forventninger. Vores ophold kørte som smurt."

• Alia Luxury Suites and Spa Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig lækkert hotel, og personalet var søde, og imødekommende og virkelig hjælpsomme, steder ligger dog lidt langt fra shopping og oplevelser, så man skal nok leje en bil flere dage... specielt en person gjorde vores ophold god det er bartenderne på stranden som hedder felisia (blond hår) (billede 3) hun var både en mega god bartender, hun var den eneste der faktisk kunne lave drinks, men udover det blev hun vores guide og ven, vi tilbragte mange timer om aften i baren bare for snak og drinks! Hun anbefalede mange ting og hjalp med det vi havde brug for."

• Klelia Beach Hotel by Zante Plaza Point fra anmeldelser: 9

"Særdeles velsmagende mad. Meget fin pool. Prof personale."

• Hotel Riviera Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed"

• Anais Collection Hotels & Suites Point fra anmeldelser: 10

"Ligger supergodt.Tæt på god badestrand Golden Beach , tæt på busstoppested. Meget venligt og kompetent personale. Har været her 5 gange tidligere og skal tilbage igen. Kan anbefales ."

• Afrodite Luxury Rooms Point fra anmeldelser: 10

"Alt er nyt og flot"

• Alia Beach Hotel by Estia Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenheden var god"

• GARDELLI RESORT Point fra anmeldelser: 10

"Fremragende morgenmad Super beliggenhed"

• Zephyros Hotel Point fra anmeldelser: 9

"God og varieret morgenmad. God beligenhed. kort gågang til stranden, butikker, resturanter"

• Hotel Coronis Point fra anmeldelser: 10

"God beliggenhed"