2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Chania
  4. Opinions d'hotels de Kalamaki
Grècia Kalamaki Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Gregory Comfort Hotel Puntuació: 8,9

"Espectacular hotel , trato y desayuno"

• Porto Kalamaki Hotel Puntuació: 8,7

"Facilitat d’aparcament, durant la nostra estada vam poder aparcar cada dia davant la porta. Cuineta equipada amb estris molt bàsics però suficients si tens intenció només d’esmorzar a l’habitació i dinar i sopar fora. Restaurant i botigueta al mateix hotel. Als voltants de l’hotel hi havia diverses opcions per dinar/sopar."

• Corinna Mare Puntuació: 9

"La ubicació és molt bona per recórrer aquella part de l'illa.Els apartaments són excepcionals,amb dues piscines i la sortida a la platja.No us perdeu la posta de sol des d'allà.Realment ens ha encantat estar en aquells apartaments i si algun dia tornem,sens dubte repetirem.També cal fer menció al personal,que ha estat molt amable i atent en tot moment."

• "Villa Georgia és un lloc increible amb tots els sentits! Està ben situat, els serveis són inmillorables i també el tracte de l'amo de l'hotel. Repetiríem sens dubte i ho recomenem molt!."

• Sea Breeze Puntuació: 8,7

"la platja propera tot i que no té accés directe"

• Kalamaki Mare Suites Puntuació: 9,4

"L’apartament era espectacular, situat davant del mar, amb una platja petiteta, amb tots els serveis, gens massificada i amb un restaurant davant boníssim (dels mateixos que lloguen les hamaques de platja)."

• Elektra Beach Hotel Puntuació: 8,9

"Personal molt amable Bon esmorzar Prop de Chania i davant del mar Gran piscina Molt net"

• Kalamaki Mare Suites Puntuació: 9,4

"Personal excel·lent, molt bona comunicació (Booking, WhatsApp, telèfon). Habitació gran, neta i còmode, amb sortida a l'exterior. Ens van deixar 2 ampolles d'aigua a l'habitació. Ens van donar un detall quan vam marxar."

• Rent Rooms Katerina Puntuació: 7,4

"Molt bona rebuda, els amos són molt macos. Bona ubicació i habitació espaiosa amb balcó."

• Elektra Beach Hotel Puntuació: 8,9

"Amabilitat del personal, bon esmorzar, llit confortable, ben situat, piscina gran, davant del mar. Excel.lent"

Els 20 millors hotels de Kalamaki