2. Opinions d'hotels de Grècia

Grècia Opinions d'hotels de clients reals

Opinions d'hotels recents a Grècia

• WYZ Athens Apartments by UPSTREET

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

Apartament còmode en una zona d'Atenes on no ens vam sentir insegurs en cap moment. Wifi suficient amb repetidor a cada pis (uns 50-70 MB/s), bona pressió de l'aigua en el bany i un súper a 20 metres. No vam sentir soroll dels altres apartaments i l'A/C també va funcionar molt bé. No és al centre però teniu el metro d'Agios Ioannis a 5 minuts. Apart d'algunes coses que es poden millorar, la relació qualitat-preu és molt bona i la comunicació, a través del sistema de missatgeria de Booking, molt àgil(en anglès).

• Part negativa del comentari

Com podreu llegir en altres comentaris, es veritat que l'avinguda on es troba l'apartament és molt sorollosa i té molt trànsit, però com afecta a cada persona ès subjectiu. Si ets sensible al soroll fica't taps, com vam fer nosaltres, però si et molesta molt el tema, aquest apartament no és per tu. A la cuina hem trobat a faltar alguna paella i torradora de pa.

Escrit el 3 de maig del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    JOSEP Espanya
  • Harmony 2BR Apartment in Athens

Puntuació mitjana: 9,1
    • Part positiva del comentari

Els llits eren molt cómodes. Tot estava net i nou dins de l’apartament, a diferència de l’escala i entrada a l’edifici que estava bruta i en obres. La cuina molt completa. Està molt ben situat, però és molt sorollós, tot i que estavem a una 5 planta.

• Part negativa del comentari

L’entrada a l’edifici estava oberta tot el dia. Estaven fent obres, l’escala estava plena de runes i material inflamable. Practicament no es podien fer servir les escales. A la nit se sentia la música molt forta fins a la matinada cada dia (i no era cap de setmana). Hagués agraït que ens diguèssin que l’edifici estava en obres.

Escrit el 2 de maig del 2024 S'hi va allotjar el maig del 2024
    Carolina Espanya
  • Rooster Suites

Puntuació mitjana: 8,8
    • Part positiva del comentari

Molt cèntric i ben comunicat.Llit còmode i gran. El bany i habitació eren grans i ben equipats. Tot i no tenir recepció el check in va ser fàcil i vam entrar sense problemes.

• Part negativa del comentari

Molt soroll, les nits de cap de setmana impossible dormir pel soroll dels bars del carrer. La resta de nits no hi havia tant soroll però el trànsit es sentia molt des de l'habitació.

Escrit el 30 d'abr. del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Martina Espanya
  • green hill studio corfu town

Ciutat de Corfú, Grècia

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

Molt ben situat pero millor no pujar amb el cotxe..tôt perfecte.habitacio.punt de vista.esmorzar .

Escrit el 1 de maig del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    vives França
  • DAYS City Suites Athens

Puntuació mitjana: 9,2
    • Part positiva del comentari

Habitació ample i confortable. Mobiliari modern i molt ben equipat. Bona ubicació prop del metro.

• Part negativa del comentari

Estava tot correcte, no tinc cap queixa

Escrit el 2 de maig del 2024 S'hi va allotjar el març del 2024
    EnricMoGa Espanya
  • Blossom rooms & suite

Veria, Grècia

Puntuació mitjana: 8,9
    • Part positiva del comentari

Que es estan recuperant cases antigues. Es molt important.

• Part negativa del comentari

L'habitacio es molt petita no permet estar a l'habitacio comodament. Informar si a l'hotel hi ha un espai gran x estar, llegir o escriure es necessari quan l'hanitacio es tant petita

Escrit el 3 de maig del 2024 S'hi va allotjar el maig del 2024
    AnnaVilaCases Espanya
  • Contessina Apt.

Ciutat de Corfú, Grècia

Puntuació mitjana: 9,2
    • Part positiva del comentari

Apartament ben equipat i ben situat

• Part negativa del comentari

No és un apartament per a 4 persones, sino per 3, ja que de l' habitació individual -de la que hi ha que treure el llit supletori de sota per poder dormir -, deixa l'habitació sense espai per moure's

Escrit el 1 de maig del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Pilar Espanya
  • Elias Appartment

Volos, Grècia

Puntuació mitjana: 8,2

L'atenció de l'amfitrió.

• Part negativa del comentari

El matalàs i coixins no eren còmodes

Escrit el 30 d'abr. del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024

Theópetra, Grècia

Puntuació mitjana: 9,5

Lloc tranquil amb jardi

• Part negativa del comentari

A l'habitacio fa fred i hi ha molt poca llum.

Escrit el 3 de maig del 2024 S'hi va allotjar el maig del 2024
    AnnaVilaCases Espanya