2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Kreta Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Adam Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig beliggenhed. Hjemlavet mad. God strand. Ferie for alle ,som har lyst til rolig ferie i flot omgivelser."

• Bali Beach and Sofia Village Point fra anmeldelser: 7

"Personalen var meget venlige specielt receptionistafdelingen"

• House of Sirri Point fra anmeldelser: 9

"Det ligger centralt for byen, gå afstand til det hele OG 400 m til dejligste havnebad 👍🤗 skøn tagterrasse"

• Nikolas Rooms Point fra anmeldelser: 8

"Lige midt i byen 😘"

• Litinakis Studios Point fra anmeldelser: 10

"Litinakis Studios er klart det bedste sted, vi har boet i Agia Marina. Stedet ligger ned til stranden, og lejligheden er meget velholdt, udstyret med alt, hvad du har brug for. Der var rengøring hver anden dag med skift af håndklæder og sengetøj, og altid udført på bedste vis. Thrasi og Alice er de perfekte værter, meget imødekommende og serviceminded, som sørgede for, at vi havde en uforglemmelig oplevelse. Vi kan kun anbefale et ophold på Litinakis Studios - vi har allerede booket vores ophold til næste sommer :-)"

• Sunrise Suites & Apartments Point fra anmeldelser: 6

"Meget søde personaler,"

• Jechrina Point fra anmeldelser: 10

"Perfekt beliggenhed og smuk udsigt til både bjerge hav og pool som ønsket ved bestilling"

• Corinna Mare Point fra anmeldelser: 9

"Super dejligt hotel 2 fede pools og lige ned til havet ,med det lækreste vand Rigtig god morgenmad og gode drinks i pool baren Den bedste udsigt og solnedgang"

• Oriental Bay Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden og det Venlige og imødekommende personale 😊"

• Santa Irene Point fra anmeldelser: 9

"Venligt, imødekommende og hjælpsomt personale. Flot og stort værelse, rent og pænt. Dejlig snackbar på stranden lige over vejen. Et af mine absolut yndlingshoteller på Kreta. Varmeste anbefalinger herfra ❤️❤️❤️"