2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Heraklio
  4. Hotelanmeldelser for Amoudara
Grækenland Amoudara Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Georgia's Garden by Omilos Hotels Point fra anmeldelser: 8,3

"Morgenmaden var rigtig udemærket til prisen. Der var det man havde brug for og lidt til, de varme "morgenretter" kunne variere lidt fra dag til dag. Ofte var der mulighed for friskpresset juice, og der var altid lune spejlæg. Alt i alt rigtig tilfredsstillende."

• "Meget venligt og hjælpsomt personale. Vi fik god hjælp og vejledning til billeje og sightseeing i bil. Et roligt hotel med god plads i restauranten og ved poolen. Super morgenmad. Der er busstoppested lige udenfor hotellet som bringer dig nemt til/fra lufthavn og Heraklion."

• Sun Boutique Hotel (Adults Only) Point fra anmeldelser: 7,8

"Beliggenhed poolområdet hjælpsom personale"

• Frank Apartments Point fra anmeldelser: 8,8

"Fantastisk beliggenhed! Og skønt ophold til pengene. Lejligheden er ren og pæn og indeholder alt hvad man skal bruge. Maden i restauranten var god - særligt burgerne."

• Eva Ivoni apartments Point fra anmeldelser: 8,9

"Vi var glade for imødekommenheden, informationen før ankomsten og den hjælp vi fik undervejs, hvor vi altid kunne skrive til værten og f.eks. få hjælp til booking af taxi. Dejligt værelse med plads til 4 personer, hvor der var rent og pænt og hvor wifi og aircondition hjalp os med underholdningen om aftenen og varmen i løbet af dagen. Stedet er tæt på restauranter, små turistbutikker, indkøb og en dejlig sandstrand, hvor der ved vores ophold var sol, varme og store bølger."

• Ikaros Suites Point fra anmeldelser: 9,3

"Ikaros levede helt op til vores forventning. Her er så smukt og super lækre værelser. Afslappet og rolig stemning, sødt personale. Restauranten, morgenmad og servering ved poolen er super. Lokale råvare og kvaliteten er i top, vi spiste kun her, selvom der er mulighed at prøve andet. Alt hvad vi kunne ønske os af en ferie oplevelse."

• Paralos Lifestyle Beach Adults Only Point fra anmeldelser: 9

"Fantastik service og super morgenmad"

• Akti Corali Hotel Point fra anmeldelser: 8,6

"Fantastisk godt hotel beliggende ved Amoudara Beach med ca. 100 m til stranden. Alt på og omkring hotellet fungerer meget tilfredsstillende inklusive rengøringen, der var noget af det bedste, vi har oplevet. Dejligt værelse med stor altan, dejlig varieret morgenmad, stort lækkert pool område med pool bar, og ikke mindst et fantastisk venligt, imødekommende og serviceminded personale. Et hotel hvor man virkelig føler sig velkommen. Hotellet kan varmt anbefales"

• Alsus Boutique Hotel - Adults Only Point fra anmeldelser: 8,9

"Super lækkert og hyggeligt mindre hotel. Skønt serviceminded personale. Fantastisk dejlig morgenmad af høj kvalitet. Dejlige omgivelser ved pool, restaurant og opholdsområde. Der er restauranter og souvenirshops i området, men det anbefales at tage til Heraklion centrum (4,4 km gåtur eller taxa )"

• Castro Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Personalet var virkelig søde. Tæt på stranden. Nemt fra lufthavnen. Gode parkeringsmuligheder."

De 30 bedste hoteller i Amoudara