2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Chania
  4. Hotelanmeldelser for Kissamos
Grækenland Kissamos Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Anemomili Village Point fra anmeldelser: 8,1

"Der var dejigt stille og roligt, vi havde et helt hus og pool for os selv."

• Magical new luxury villa Camellia! Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk udsigt, smuk pool og store rene værelser. Hyggelig lille by tæt på. Dejligt at der var rengøring halvvejs i opholdet, med skift af håndklæder og sengetøj. Super vært der er nem at komme i kontakt med. Generel fantastisk oplevelse. Vi kommer gerne igen!"

• Akrogiali Point fra anmeldelser: 8

"Fin beliggenhed ud til vandet. Hotellet har en restaurant med rigtig lækker mad. Vi spiste både frokost og aftensmad flere gange - alt var lækkert og veltillavet . Meget venlig betjening i denne hyggelige familie restaurant."

• Villa sotiris Point fra anmeldelser: 9,5

"Meget fine faciliteter, og god plads. Alt udstyr til køkken og udekøkken med grill"

• Enali Villas Point fra anmeldelser: 9,6

"Beliggenhed og størrelse"

• Mandy Suites Point fra anmeldelser: 9,2

"Værtsparret er meget gæstfrie, altid smilende og imødekommende. Sula, Victor og deres søn driver hotellet, hvilket gør det meget familiært. Det er anden gang jeg besøger hotellejlighederne, og bestemt ikke sidste gang."

• Elena Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8,5

"Vi kunne især godt lide at de havde egen strand med gratis liggestole og parasol. Skøn beachbar, og gå afstand til mange tavernaer. Dejligt værelse med aircondition, god balkon med udsigt til havet. Og så var der ordentligt tryk på vandet i bruseren. Hele personalet, var altid smilende, venlige og altid klar til at hjælpe, stor ros til dem."

• Balos Beach Point fra anmeldelser: 8,6

"Dejlig stor lejlighed med masser af plads og fantastisk udsigt. Personalet var hjælpsomme og imødekommende. Børnene elskede poolen og hvis det ikke blæser er stranden foran hotellet pefekt til at snorkle."

• Regina Hotel Point fra anmeldelser: 7,8

"Udsigten"

• EvaEle Luxury Apartments Point fra anmeldelser: 9,8

"Det var virkelig smukt, behageligt, rent. Udlejer var virkelig venlig og kom og undskylde for naboens hund. Tæt på byen og virkelig en dejlig stemning. Gå afstand til restauranter. Meget stille naboer."

De 30 bedste hoteller i Kissamos