2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Kreta Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Stefanos Garden Point fra anmeldelser: 9

"hyggeligt i smukke landlige omgivelser. pænt anlagt l karakteristisk græsk byggeri .. balkon og tagterrasse... Stefano alletiders vært .. Tæt på lille bitte fredelig landsby Armenoi med Autentisk Kafeneion et par små butikker og godt taverna vi havde soveværelse og opholdsrum med køkken spisepladds og sofa"

• Jechrina Point fra anmeldelser: 10

"Familien, som ejer og driver hotellet var helt enestående - søde og hjælpsomme på alle måder! Vi havde den fineste udsigt til bjerge, pool og omgivelser! Hyggelig restaurant og god græsk mad! Lejligheden levede bestemt op til vores forventninger!"

• Welcome Apts Point fra anmeldelser: 10

"Der var rent og pænt og vi havde hotellet for os selv - vi var 37 fra en efterskole"

• Casa Minaretto Point fra anmeldelser: 10

"Alt var godt. Mega sød vært og den fedeste terrasse."

• Casa di Olive, all seasons accommodation Point fra anmeldelser: 9

"Først og fremmest værtindens,Theodosias, omsorg både før, under og efter vores ophold i dette enestående, velindrettede og veludstyrede hus. Alt fungerer, og der basisting til husholdningen. Vi fik endda en velkomst med øl, vin, raki, kage, juice og frugt mm I køleskabet. Fantastisk, ikke mindst fordi vi kom sent om aftenen. Omgivelserne er utroligt stille, udsigten flot, når man kan se bort fra de mange drivhuse. Det er gode muligheder for ture i landskabet, og der er spisemuligheder i landsbyen. Skal der købes ind er der et minimarked, men ellers skal der køres ca. 20 km for større udvalg. Huset kræver bil, og at man er til ro, for natteliv er der intet af på de kanter."

• Neratze Hammam Suites Point fra anmeldelser: 10

"super beliggenhed i den gamle bys smalle gader ... stilfuldt indrettet med lækkert over go seng i soveværsle m fransk altan lækkert bad ..næste etage opholdsrum med lille godt køkken ... og øverst tagterasse med briks og lette stole ... flot flot udsigt over byens tage"

• Milos Studios Point fra anmeldelser: 8

"morgenmaden var dejlig, med både kage pålæg frisk brød, fra bageren. Det var tæt på byen og så var verden usædvanlig flink og kærlig❤️ prisen var ualmindelig billig, værelset var meget enkelt, men det var ok for os"

• "Terrasserne og den fantastiske udsigt byder på mange timer med ro og afslapning. Der er dejlig læ ved poolområdet, så selv om vi var der i april, kunne vi nyde solen. Husets placering i skønne Almyrida er perfekt."

• Crescendo City House Point fra anmeldelser: 8

"Vi havde alt hvad vi havde brug for, der var rent og pænt. Dejlig tæt på del af det gamle chania."

• Casa Dasyra Point fra anmeldelser: 10

"Meget dejlig lejlighed med skøn terrasse. Venlige og hjælpsomme værter. Rigtig skøn beliggenhed midt i den gamle bydel."

De 30 bedste ferieudlejninger i Kreta

baseret på 456.579 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com