2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Chania
  4. Hotelanmeldelser for Kolimvárion
Grækenland Kolimvárion Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Celestine Suites Point fra anmeldelser: 8,8

"Fantastiske senge. Pænt og rent da vi kom, men ellers ingen rengøring eller håndklædeskift i 4 dage."

• Kolymbari Sea Front Cozy Apartments Point fra anmeldelser: 9,7

"Beliggenheden var fantastisk. Det var off-season, så der var specielt stille og roligt. Lejligheden var både hyggelig, fint og stilfuldt indrettet og med et godt og funktionelt køkken. Terrassen var meget fin og med den bedste udsigt til havet og en flot græsk himmel. Værten, Georges og hans mor, var venlige, hjælpsomme, søde og meget charmerende. De gjorde en indsats for at vi skulle føle os godt tilpas og have en god ferie. Der var gode restauranter lige uden for døren. Kort til nærmeste supermarked og i det hele taget alt, hvad man lige har brug for."

• Avra Imperial Hotel Point fra anmeldelser: 8,8

"Er virkelig smukt hotel med mange faciliteter og rigtig søde mennesker. Vi havde en executive suite med privat pool og det var så skønt! Det var det hele værd, strand området Seaside er også virkelig smukt og luksus. Skal helt klart tilbage igen."

• Alonia Hotel Apartments Point fra anmeldelser: 9,3

"Super hyggeligt og familiedrevet sted. Ejere og personale yderst venlige, imødekommende, serviceminded og behagelige. Der var rent og pænt overalt. Poolbaren hyggelig og med lækker mad. Kun de varmeste anbefalinger - vi kommer meget gerne igen."

• Louladakis Apartments Point fra anmeldelser: 7,9

"Venligt personale , hver morgen tilbød de børnene slik, der var en automat med kolde drikke og snack hvilket man altid kan bruge i varmen. De var super søde til at hjælpe. Vi havde brug for at booke værelset lidt længere mht sen hjemrejse, det klarede de super fint mod et lille gebyr. Det var skønt at være på deres hotel. Bussen stopper lige foran hotellet ind til platanias og chania, vi et alle 5 godt tilfredse med alt ."

• Incognito Creta Luxury Suites and More Point fra anmeldelser: 9,5

"Personalet var super søde, meget rent"

• Karmi Apartments Point fra anmeldelser: 8,6

"Rengøringsdamen. Og lidt afsides beliggende med marker"

• Kolymbari Sea Front Cozy Apartments Point fra anmeldelser: 9,7

"Alt fungerede. Det var nyt og stranden, med private liggestole, passede så godt til vores ønsker. Der var massere af gode restauranter inden meget kort gåafstand og et supermarkedet som havde alt vi behøvede."

• Aphea Village Point fra anmeldelser: 7,6

"Poolen var tilfreds, personalet var fantastisk."

• Aeolos Apartments Kolymbari Point fra anmeldelser: 9,3

"Rolige og flot område, tæt spisesteder."

De 30 bedste hoteller i Kolimvárion