2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Egeïsche Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Ölüdeniz
Turkije Ölüdeniz Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ocean Blue High Class Hotel & SPA Beoordelingsscore: 7,6

“Uitstekende locatie met veel winkels en restaurants in de omgeving. Mooi dicht bij het centrum.”

• Blue Star Hotel Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel Goede kamers en bedden Prettige binnenplaats en goed restaurant.”

• “Mensen waren vriendelijke en behulpzame.”

• “Uitzicht en hygiëne”

• Seyir Beach Hotel Beoordelingsscore: 8,4

“Heerlijk hotel, perfect gelegen aan het strand en op loopafstand van winkels, restaurants, etc. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Mooie, moderne kamer.”

• “Erg aardig behulpzaam personeel. Mooie groene en kindvriendelijke locatie. Leuke animatie en speelmogelijkheden voor kinderen. Onze dochter vond de minidisco geweldig. Goede schoonmaak van zowel de kamers als andere ruimtes. Rustige gemoedelijke sfeer. Het eten was afwisselend, warm en prima in orde. IJs in de middag was ook erg fijn. We hebben een heerlijke tijd gehad.”

• Tunacan Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijke personeel, goed ontbijt, mooi zwembad en een prima kamer met balkon.”

• Ecclesia Hotel - Adult Only (+14) Beoordelingsscore: 9,2

“Het bed!! Ik heb nog nooit in zo’n fijne grote bed geslapen in een hotel als hier. Het personeel van het restaurant. Ze waren heel vriendelijk en wisten elke keer hoe ik mijn Turkse thee dronk. Leuke gesprekken gehad met het personeel. Alles werd in ons kamer elke x aangevuld. Wat ik ook heel fijn vond was de föhn. Het was gewoon een losse krachtige föhn. Met lang en dik haar is het fijn dat je de knop niet hoeft in te drukken. Locatie was super. Het ontbijt was super. Wij hebben er zeker van genoten. Jacuzzi op de kamer maakte het helemaal af!”

• Bronze Hotel Beoordelingsscore: 9,1

“Mooie accommodatie dicht bij het strand. Gastvrij onthaal.”

De 30 beste hotels in Ölüdeniz