2. Hotelbeoordelingen Turkije

Turkije Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Turkije

• Galata istanbul Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel was heel erg behulpzaam en ze waren qua informatie zeer rijk. Konden ons veel vertellen over accomodaties in de buurt en verderop. Het balkon uitzicht is denk ik een van de mooiste in de wijk. Met een prachtig in het midden gecentreerd uitzicht op zee. Qua ligging is het ook ideaal. Metro was om de hoek, bussen op 5 min loop afstand en de stad op 5 min loopafstand. Wat ons betrof ideale ligging. Ook was het erg fijn om s'avonds terug te komen naar een schoon en opgeruimd kamer, met alles weer nieuw aangevuld.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De kamer was qua voorzieningen prima, alles deed het, alleen hadden we het idee dat ze de kleine deukjes in de muren en oneffenheden wat beter hadden kunnen verstoppen of hadden mogen opknappen. Ook hadden we tijdens ons verblijft het idee dat ze nog met een en ander bezig waren qua verbouwing. Nogmaals niet heel erg vervelend, maar hopelijk is het de volgende keer nog wat strakker en oogt het nog wat luxer allemaal. Ook is het ontbreken van catering iets waar je rekening mee moet houden. Nogmaals de eettentjes zijn er gigantisch veel in de buurt, de supermarkt is op 10 min loop afstand, het is dan ook meer een luxe kwestie.

Raymond Nederland
  • Yeniacun Apart Hotel

Alanya, Turkije

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamer was heerlijk ruim. Mooi groot balkon. Vriendelijk personeel. We hadden voor 1 nacht geboekt maar zijn uiteindelijk 7 nachten gebleven en dat wil toch wat zeggen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niet echt heel noemenswaardig maar het servies zou iets uitgebreider mogen.

Cindy Nederland
  • Villa Garden

Antalya, Turkije

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Locatie midden in het centrum van antalya, de beheerder van het complex is een zeer vriendelijke en aardige vrouw, het monumentale pand zag er prachtig uit,.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er is een gemeenschappelijke tuin maar de woning voor 4 personen was bereikbaar via 2 trappen terwijl de accomodatie eigenlijk voor mijn minder valide broer was gereserveerd. De 1 persoonskamer had geen raam en was benauwend maar ik heb er uiteindelijk uitstekend geslapen. Geen mogelijkheid om voor de deur te parkeren want bouwvakkers waren bezig met de renovatie van monumentale panden. Vrij zeer smalle steegje waar het pand zich begaf dus moeilijk te vinden omdat het niet op Google maps bestond

Matulessy Nederland
  • Vogue Hotel Supreme Istanbul

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

De lokatie in de oude stad is geweldig. De kamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Bedden erg comfortabel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Aangezien het hotel aan een afgesloten straat ligt, is het erg lastig een taxi te krijgen/vinden. Het ontbijt was goed maar het personeel erg traag.

Paul Nederland
  • Raymond Blue Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Vriendelijke en behulpzaame personeel !

Faris België
  • Atlas Han Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Locatie in deze levendige wijk is top!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Achterstallig onderhoud, verouderd (muv slaapkamer)

Esther Nederland

• Sirkeci Ersu Hotel & SPA

Gemiddelde beoordelingsscore: 8

De centrale ligging.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Nieteens jus d'orange in huis.

jacques Nederland
  • Magnova Vitality Boutique Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1

De locatie

• Negatief onderdeel van beoordeling

Hygiëne, het beddengoed was duidelijk niet verschoond, ik heb gevraagd om deze te verschonen, maar ze hebben niemand meer gestuurd.

Sabrina Nederland
  • Haydarpasa Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3

Locatie

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het hotel zelf. De bedden waren kapot bij aankomst. De chauffage zat vol met stof en was verschrikkelijk vuil! Het was verschrikkelijk. We wouden vertrekken en geen nacht blijven maar we kregen niks van geld terug dus zijn we gebleven.

Beoordeeld op: 29 april 2024 Verbleven in maart 2024
    Nilay België