2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Centraal-Anatolië
  4. Hotelbeoordelingen Göreme
Turkije Göreme Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Guzide Cave Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“De locatie is idyllisch en dicht in het centrum van Göreme. En je loopt in 5 minuten naar een plateau waar je een geweldig uitzicht hebt over het dal. Het personeel doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Ontbijt is zeer verzorgd. Naast alles wat er al lag, werd ons ook nog een omelet aangeboden. Fantastisch verblijf gehad!”

• Zara Cave Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Fijne kamer, fijn behulpzaam personeel, heerlijk ontbijt, behulpzaam,”

• Aydinli Cave Hotel Beoordelingsscore: 9,5

“De ambiance van zo een grot is geweldig!”

• Rustic Caves Hotel Beoordelingsscore: 9,5

“Het personeel was heel vriendelijk. Er was een aangename sfeer. We hebben genoten van ons verblijf.”

• Göreme Cave Lodge Beoordelingsscore: 9,9

“Heel mooi hotel! Ontzettend vriendelijk personeel! Via het hotel ook alles geregeld (ballonvaart, huurauto en luchthaven transfer) alles was top geregeld! Heerlijk verblijf!”

• Risus Cave Suites Beoordelingsscore: 9,3

“Personeel was zeer behulpzaam. We zijn bij aankomst goed ontvangen en ik werd ook geadviseerd door de medewerkers over de bezienswaardigheden. Ik kon in de 's ochtend de ballonnen vanuit de buitenplaats van de hotel bekijken. Ontbijt was trouwens ook goed. Na ontbijt ging ik met mijn gezin de deur uit en ik kwam 's avonds laat terug. Stomerij service was goed en goedkoop. Prijs kwaliteit verhouding was goed.”

• Alaca Cave Suites Beoordelingsscore: 9,1

“Perfect gelegen accommodatie vlakbij één van de mooiste uitzichtpunten van de regio. Het personeel is behulpzaam maar spreekt wel maar beperkt Engels. Kamers zijn basic maar kan ook niet anders voor deze prijs. Het ontbijt is uitgebreid en erg smakelijk!”

• Angel Cave Suite Beoordelingsscore: 8,3

“Het hotel was heel erg schoon. Het personeel was super behulpzaam en vriendelijk ook was het ontbijt super lekker. Het hotel was nabij het centrum van Goreme, je kon overal heen met de voet.”

• Emit Cave Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Wow, wat een fantastisch hotel! Geweldig personeel, een ontzettend uitgebreid ontbijt, prachtig uitzicht & dakterras en mooie kamers. Wij hadden een ochtendvlucht en moesten om 3:30 vertrekken, kregen zelfs verse sandwiches mee voor onderweg! Prima parkeer mogelijkheid voor het hotel en goede loopafstand naar het centrum. Kortom, enorme aanrader!”

• Erenbey Cave Hotel Beoordelingsscore: 9,1

“Vanaf aankomst tot en met het einde was alles perfect! Alles is super schoon, het personeel staat altijd voor je klaar. Het ontbijt is helemaal zelf gemaakt door het personeel en is heerlijk! Zelfs voor de verjaardag van mijn vriendin hebben ze speciaal een taart gemaakt en een fles wijn op onze kamer bezorgd. De ligging is perfect, lekker rustig en nog geen 2 minuten lopen van het centrum. Ik zou het iedereen aanraden!”

De 30 beste hotels in Göreme