2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Aegean Region
  4. Hotelanmeldelser for Bodrum
Tyrkiet Bodrum Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Bodrum Sade Pension Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk beliggenhed lige midt i byen, virkelig hjælpsomt og sødt personale, imponerende og dejligt sted. jeg ville helt klart vende tilbage Det får 10 stjerner"

• Bodrium Hotel & Spa Point fra anmeldelser: 8,7

"Gode faciliteter og god betjening"

• La Quinta by Wyndham Bodrum Point fra anmeldelser: 7,9

"Reception og døgnåbent her i vintersæsonen Dejligt værelse"

• Trendlife Hotels Torba Point fra anmeldelser: 7,1

"Beliggenhed"

• Costa Maya Bodrum Point fra anmeldelser: 9

"Vi blev taget rigtig godt i mod fra start, vi følte os virkelig velkommen. Seda er rigtig sød og imødekommende! Placeringen er super central og ligger ca 3-4 minutter indtil byen/havnen. Dette hotel har så god en placering, at man ikke engang behøver at tage taxa nogle steder. Jeg fik endda fremsendt en pdf med nogle altiviteter, uden selv at have efterspurgt det🤩 Værelserne var super rene. Der er intet at komme efter. Jeg kommer helt klart igen!"

• Azka Hotel Point fra anmeldelser: 7,2

"Alt var så skønt. Vidunderligt. Smil og meget venligt personale. Jeg følte mig så godt tilpas og glad. Sol og sommer"

• METT Hotel & Beach Resort Bodrum Point fra anmeldelser: 9,2

"Vi havde et meget godt ophold på Mett. Rigtig god beliggenhed, rene og pæne værelser og meget serviceminded personale. Stranden var også super lækker."

• Costa Bodrum City Point fra anmeldelser: 9

"Rent, skønt personale - alt var bare i orden"

• Bodrum Vera Hotel Point fra anmeldelser: 7,9

"Hyggeligt lille hotel. Personalet var søde og meget hjælpsomme. Morgenmaden var perfekt til os. Var vild med deluxe hotel værelset med balkon udsigten var fantastisk. Kommer helt sikkert igen."

De 30 bedste hoteller i Bodrum