2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hotell i Surat Thani Province
  4. anmeldelser av hotell i Chaweng
Thailand Chaweng Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• LOVE beach club Koh Samui Omtalescore: 8,5

«Love Beach på Koh Samui er et nydelig sted som virkelig imponerte oss. Resorten har et fantastisk basseng og personalet gjør alt for å sikre at gjestene har et flott opphold. Vi booket bare to dager i forveien, og denne resorten kostet halvparten av prisene på nabohotellene. Rommene var store og flotte, og det er et perfekt sted for både venner og kjærester. Alt i alt en fantastisk opplevelse som vi varmt anbefaler!»

• Arkbar Beach Club Omtalescore: 8,1

«Arkbar på Koh Samui er et nydelig sted som virkelig imponerte oss. Resorten har et fantastisk basseng og personalet gjør alt for å sikre at gjestene har et flott opphold. Bassenget er topp og på kveldstid så er det full fest. Rommene var store og flotte, og det er et perfekt sted for både venner og kjærester. Alt i alt en fantastisk opplevelse som vi varmt anbefaler!»

• LOVE beach club Koh Samui Omtalescore: 8,5

«super Lage alles sauber nettes Personal»

• Chaweng Regent Beach Resort Omtalescore: 8,3

«Ligger på stranden og veldig sentralt. Kan gå til det meste.»

• «God beliggenhet. Rolig området, rett ved havet.En heller ikke langt unna butikker.»

• Arkbar Beach Club Omtalescore: 8,1

«Plassering med stranda.»

• «Veldig sentralt! Renslig og hyggelig.»

• «Behagelige senger, fine og store rom»

• Casa De Mar - SHA Plus Omtalescore: 8,3

«De har hytter like ved sjøe, god mat på restauranten men virkelig et fantastisk personale og spesielt ved restauranten. Min kone var uheldig og fikk diaré. De kokte rissuppe og kom med den til hytta. Var flere ganger innom for å høre hvordan det gikk og hva hun ville ha»

De 30 beste hotellene i Chaweng

vurdert ut fra 59 579 hotellanmeldelser på Booking.com