2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hotell i Phuket Province
  4. anmeldelser av hotell i Karon-stranden
Thailand Karon-stranden Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Fantastisk sted, veldig vakkert landskap på selve stedet. Personalet fikk oss å føles oss veldig velkomne og hjalp mye med babyen vår. Veldig rolig, alle fasilitetene er der, maten er veldig god. Topp opphold!»

• Baan Karon Resort Omtalescore: 8,3

«God frokost åpen fra 070-1030. Bra mat på det jeg vil kalle en lunsjmeny. Du kan spise i poolbaren eller ved solsengene. Gunn i poolbaren er en flott og serviceinnstilt fyr som kan engelsk og er svært behjelpelig — du kan spørre ham om alt. Han gjorde ferien vår på hotellet bedre. Vi hadde rom i tredje etasje på kortsiden med fin utsikt over bassenget. Bra størrelse på rommet, grei aircon og fin balkong. Generelt sett valuta for pengene. Billig for drikke og snacks i resepsjonen.»

• Baumancasa Beach Resort Omtalescore: 7,4

«Sentralt og veldig hyggelig personale. Veldig fin og grei rengjøring hver dag. Utrolig greit med heis da det er så varmt og gå opp trapper i 30~34 graders varme. Og veldig kjekt med tak badebasseng.»

• Pro Andaman Place Omtalescore: 8,6

«Hadde kun to frokoster, og disse var helt OK. Særs hyggelig personale. Nye håndklær hver dag. Nye strandhåndklær hver dag. Sentral beliggenhet og kort vei til strand og butikker. Store rom. Velfungerende AC. Pris står helt greit i forhold til hva man får.»

• «Vi hadde leiighet med separat soverom , godt utstyrt kjøkken og privat jacuzzi . Alt var perfekt, vi hadde et vidunderlig opphold på Kata Tranquil . Wifi virket veldig bra , frokosten var variert og velsmakende hver dag , og de som jobber her er utrolig hyggelige og hjelpsomme . Svømmebasseng et stort pluss, ikke så mange solstoler, men var aldri noe problem å finne seg en plass . Rett ved startpunktet for turstien til Big Buddha , flott tur som vi gikk flere ganger under oppholdet. 15-20 minutter å gå til stranda. Kort vei til butikker med godt utvalg av dagligvarer»

• «Gigantisk leilighet med komfortable rom og senger. Velfungerende aircondition og utrolig flott utsikt over Strand, hav og solnedgang. 3 store balkonger. Godt utstyrt kjøkken til vårt bruk. Ligger veldig sentralt til på Karon, like ved rundkjøringen. Masse restauranter og butikker like ved. Veldig kort unna nydelige stranden med turkist hav.»

• Diamond Cottage Resort & Spa Omtalescore: 8,3

«Frokosten var bra. Dårlig beliggenhet av rom og støy/musikk fra poolbar.»

• «Flott beliggenhet, rent på rommene.»

• ON Hotel Phuket - SHA Omtalescore: 7,1

«Beliggenheten har kort vei til det aller meste. Kort vei til stranden. Spise steder Butikker av forskjellige typer. Rimelige priser over alt. Bra og god frokost.»

De 30 beste hotellene i Karon-stranden

vurdert ut fra 33 119 hotellanmeldelser på Booking.com