2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Phuket Province
  4. Hotelbeoordelingen Karon Beach
Thailand Karon Beach Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Phoenix Hotel Karon Beach Beoordelingsscore: 7,8

“De locatie was perfect! Binnen 5 minuten waren we op het strand en de markt was ook vlakbij. Heerlijke restaurantjes in de buurt.”

• “Heerlijke bedden en ook prima ontbijt”

• “Voldoende keuze en variatie voor ontbijt. Grote bedden. Elke dag schoonmaak. Goede airco. Slippers, tas en handdoeken voor het strand beschikbaar. Erg dichtbij het strand en bushalte. Vriendelijk personeel. Wij hadden een verkeerde kamer gekregen, probleem werd gelijk opgelost. Dichtbij restaurants en winkels.”

• Paradox Resort Phuket - SHA Plus Beoordelingsscore: 8,4

“Wij hadden een cottage gehuurd voor 3 nachten. Prachtig huisje met ruime kamer, complete badkamer met apart bad en douche en zelfs een buitendouche! Wat een heerlijk tropisch resort was dit! Prachtig onderhouden tuinen en vele verschillende soorten verblijven. Prachtig zwembad. Welness aanwezig. Megagroot maar toen wij er waren gezellig druk. We kunnen ons voorstellen dat als je hier in het hoogseizoen verblijft, het misschien te massaal wordt. Alleen de weg oversteken en dan ben je op Karon Beach. Meerdere 7/11s en restaurantjes, barretjes op loopafstand aanwezig. Het ontbijt was zeer uitgebreid, mooi opgemaakt met een zeer ruime keuze. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We werden zelfs gebeld door Anna (manager) of alles naar wens was en of ze nog iets kon betekenen. Patong Beach is niet te lopen, maar met een tuk-tuk goed te doen. Superverblijf gehad.”

• “Op een gunstige locatie met strand, geldwisselkantoor, supermarkt en diverse horecagelegenheden op steenworp afstand”

• Fishtail Hostel Phuket Beoordelingsscore: 9,1

“Alles is goed aan dit hostel. Vriendelijke en behulpzame eigenaresse, een comfortabel bed en prima airconditioning. En het belangrijkste: ik heb in dit hostel leuke medereizigers ontmoet. Een Chinees, Argentijn, Australiër, Engelsman en ik: een prachtige familie, afkomstig uit de hele wereld. Samen beleefden we de leukste dingen in Karon (Phuket).”

• My Friend's House Karon Beoordelingsscore: 8,7

“Prima hotel. Fijne kamer. Aangenaam zwembad. Aardig personeel. Niets mis mee.”

• Karon Sea Sands Resort-SHA PLUS Beoordelingsscore: 8,3

“Lokatie prima kamer prima ontbijt prima”

• May House Karon Beach Beoordelingsscore: 8,6

“Prijs kwaliteit”