2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Västra Götaland
  4. Hotelbeoordelingen Göteborg
Zweden Göteborg Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• ProfilHotels Opera Beoordelingsscore: 7,5

“Het ontbijt was heerlijk! Genoeg keuze ook wanneer je allergieën had. Het was een heerlijk bed. Dit hotel ligt perfect in de buurt van het centraal station, tram, bus en centrum. Volgende keer verblijf ik weer hier.”

• Spar Hotel Gårda Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt was erg goed. Genoeg keuze en netjes! De locatie vond ik niet echt top. Lag langs de snelweg. Ik kwam met het ov. En de eerste keer vond ik het maar lastig te vinden. Tram/bus op loopafstand. 10 minuten ong.”

• Clarion Hotel Draken Beoordelingsscore: 8,7

“Het ontbijt was fantastisch, ruim, veel keuze, verzorgd, ...”

• Apple Hotel & Konferens Göteborg Beoordelingsscore: 7,7

“Service en vriendelijkheid van het personeel. Hele dag fruit kunnen pakken.”

• Good Morning+ Göteborg City Beoordelingsscore: 8,1

“De boot is een een leuk alternatief voor een meer traditioneel hotel. De boot is goed gelegen nabij het centrum van de stad. De kamer (hut) is dan wel wat klein ivm toch de beperkingen van het schip. Het ontbijt was vooral de eerste dag (zondag) heel erg goed. De andere dagen een tikkie minder, maar toch nog steeds een heel prima ontbijt met veel keuze. De receptie is 24-uur bemenst. Vriendelijk personeel op de boot.”

• Scandic No. 25 Beoordelingsscore: 7,9

“Gezellig ontbijtpersoneel.”

• Radisson Blu Riverside Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Mooi, rustig gelegen tophotel met supervriendelijk personeel! Heel gemakkelijke bereikbaarheid met veerboot naar het centrum van de stad. Lekker eten! Prachtig zonneterras met mooi uitzicht op 11e verdieping!”

• “De ligging. Vriendelijk personeel. Betalende,maar goede veilige parking. Goed ontbijt.”

• Clarion Hotel The Pier Beoordelingsscore: 8,8

“Prijs”