2. Hotelbeoordelingen Zweden

Beoordelingen over Clarion Collection Hotel Odin 4 sterren

Odinsgatan 6, Centrum, 41103 Göteborg, Zweden

#27 van de 77 hotels in Göteborg

• Beoordeeld op: 6 november 2023

Prijs/kwaliteit was dit hotel dik in orde.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De warme maaltijden 'au bain Marie' waren aan de lauwe kant. Jammer dat er 's avonds na de maaltijd (in halfpension) geen vers fruit beschikbaar was.

Het uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

Fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Het hotel ziet er aan de buitenkant niet uit, maar zo gauw je de receptie binnen gaat (op de tweede verdieping) verandert je gevoel: rustig, verzorgd. De kamer keek uit op een soort binnenplaats, maar gelukkig kon het raam open.

Heerlijk eten, zowel het ontbijt als het avondeten. Erg attent en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 september 2023

wel aardig, erg jammer dat we een kamer zonder daglicht hadden
    • Superior Tweepersoonskamer

Wij hadden de superieur kamer echter we zaten in het donker! dit omdat we een kamer aan de binnenzijde hadden, het restaurant zit dan onderin de overdekte binnenplaats.Vraag om een kamer aan de buitenzijde met een raam met daglicht! Wij hadden de kamer voor 5 nachten, 5 x in het donker dus, er was niets superieurs aan deze kamer, ook de 2 eetstoeltjes die wel op de foto stonden ontbraken en ipv de kleine bank hadden we 2 losse stoelen De kamer heeft alleen centraal aangestuurde Airco die te hard stond waardoor de kamer een erg onaangenaam klimaat had met veel luchtstroom de medewerkers gaven aan dat hier niets aan te doen viel, wel boden ze een extra deken aan. We hebben de airco moeten afplakken , gelukkig hadden we ducktape.We haaden 2 boxspring bedden echter met 1 matras en topping , hierdoor voel je elkaars beweging . Verder bleek het matras aan 1 zijde doorgezakt, we hebben het gekeerd zodat het beter lag. In de kitchenette was letterlijk geen enkel keuken gerei te vinden, hierdoor verlies de kitchenette zijn functie en blijft alleen de koelkast als nuttig over. keuken gerei kun je huren, bij meer dan 5 nachten is het standaard.

locatie op 5 minuten lopen van Trein,Tram of bus , supermarkt Coop onder het hotel ( handig om toetje te kopen wat niet bij het diner buffet inbegrepen is) ontbijt voldoende keuze en tijdig bijgevuld op elk tijdstip De algemene ruimte en tevens de receptie van het hotel ( op de 2e verdieping) was leuk trendy ingericht Het dinner buffet is beperkt, elke dag een ander menu ( wat uit 2 hoofddelen bestaat en een soep) , verder standaard ongeveer 2 vegetarische koude salades

• Beoordeeld op: 10 september 2023

• Superior Tweepersoonskamer

We hadden geboekt omdat Clarion hotel in Malmö zo geweldig was. Het buffet was niet zo super ( wel prima) als in Malmö en als je de ramen opent kijk je op de eetzaal, miste buitenlucht

Giga grote kamer

• Beoordeeld op: 5 september 2023

Uitstekende locatie voor een citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Vlak bij het stadscentrum (wandelafstand) en centraal station voor metro en bus (luchthaven) verbindingen

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

• Superior Familiekamer

De slaapbank was meer voor kinderen. Wij waren met 4 vier volwassenen (ook aangegeven bij het boeken). Die bedden mochten wel beter

Verrassend lekker eten!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Voor herhaling vatbaar; raad het hotel aan iedereen aan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

De ontvangst was allerhartelijkst; De kamer was zeer ruim en comfortabel; prima bedden en badkamer; De ligging van het hotel is goed. Vlakbij het station in een rustige straat; Je loopt zo de stad in. Bonus is het avondeten.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

• Superior Familiekamer

Fika zou inclusief zijn, maar bleek al voor aangegeven eind tijd niets meer te zijn, toilet bij receptie vies, Gym niet inclusief, hotel lastig te bereiken midden in de stad, dure parking, gebouw in de steigers, receptie op tweede verdieping, veel geluid van trein - tram, nooduitgang slecht aangegeven

Ontbijt ruime sortering en opvallend goed, avondeten inclusief, grote kamer, badkamer rituals producten, ligging dicht bij centrum, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Het diner gaf ons een beetje een gevoel alsof we op een schoolreisje waren.

Prima hotel voor een nacht op doorreis. Het diner en het ontbijt zijn inbegrepen. De kwaliteit is goed voor de prijs. Het eten is uiteraard eenvoudig maar dat is logisch gezien de prijs.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

• Superior Eenpersoonskamer

Geen frisse buitenlucht op de kamer. De kamer was gelegen aan de binnenring en keek uit op het restaurant beneden.

Prima buffet, lekkere zitjes. De locatie is ideaal om de stad direct in te lopen, via het park naar de wijk Haga, helemaal leuk. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

Douchedeur kon niet dicht, of nou ja, doordat er niks was wat hem tegenhield, ging hij iedere keer vanzelf open, wat niet handig is tijdens het douchen. Dit hebben we opgelost door een beker op z'n kop op de grond te zetten om hem tegen te houden. Keuken was leeg, maar ja, ip gaat ook niemand koken bij een half pension. Alleen een handdoek en handzeep in de keuken zou wel handig geweest zijn. Zelfde geld voor paar bekers en kommetje voor snacks bijvoorbeeld. Geen airco, gelukkig viel het weer mee. Hotel is midden in verbouwing, wij keken tegen de steigers aan. Gelukkig was het bouwvak, dus geen werklui gezien in de ochtenden.

Zeer ruime appartement met twee slaapkamers met keuken met koelkast en vriezer. Ontbijt: uitgebreide keus aan havermout, cornflakes, muesli, kaas en worst broodbeleg, hard en zacht gekookt eieren, komkommer, tomaat, watermeloen en ananas. Roerei, worstjes, gehaktballetjes en spek. Ook garnalensalade en twee verschillende bereidingen haring. Pannenkoeken met jam en slagroom. Weinig bladerdeeg assortiment, geen croissants helaas. Avondeten was geïncludeerd, dat was bekend, maar we waren wel benieuwd wat het buffet dan inhield. Dat konden we nergens terugvinden, dus... Here we go: Avondeten: Uitgebreide keus aan diverse salades, couscous salade, pasta salade, verschillende groentes om uit te kiezen, brood en boter. Warm bestond uit een optie voor vlees en een optie voor zetmeel, soms zat bij het vlees ook beetje warme groenten. We hebben 3 keer avondeten genuttigd, dag 1 was Varkensfiletlapje met roomsaus en gebakken aardappelen, dag 2 was gebraden kippendij met rijst en dag 3 was knakworstjes en chorizo worst met ook weer aardappelen.. Drankjes zijn exclusief en kunnen bij receptie besteld en afgerekend worden. Idem voor de andere a la carte dingen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

De parkeergarage.erg moeilijk te vinden .geen goede uitleg over codes.45 min bezig geweest er binnen te komen 3x trappe op en af voor uitleg

Prima Hotel heerlijke bedden, Heerlijk ontbijt. Alleen moeilijk de ingang te vinden .bleek dat je eerst 6 trapped op moest om daar te komen .na veel gevraag asnensen op straat .

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

Ruime kamer dichtbij het centrum
    • Superior Familiekamer

Kamer was erg warm door zonlicht (3e verdieping) en er was geen zonwering of airco. Parkeren is goedkoper en makkelijker via EasyPark (hier kun je wel per uur betalen) en is in dezelfde parkeergarage als die van het hotel.

Vlakbij het centrum, alles was op maximaal 10 fietsafstand. Ruime, schone kamer. Heerlijk ontbijt met zeer veel keuze!

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Lang wachten wanneer porties bij het avondeten op waren (tot 20 min)

Locatie. Grootte kamer en vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

Goed en betaalbaar hotel, prima ligging voor stadsbezoek.
    • Superior Tweepersoonskamer

Cons : • Dure parking (27€:dag) • dakterras en bar alleen vrijdag en zaterdag geopend

Pros : • Grote en comfortabele kamer (35m²) • Locatie juist naast het centrum • Gunstige prijs voor de gekregen kwaliteit • Diner inbegrepen (goed en voldoende) • Zeer goed bereikbaar met auto en trein

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Prima hotel op goede locatie met park en winkelgebieden op loopafstand.
    • Superior Tweepersoonskamer

De kamer was met een klein raam wel wat somber als leefruimte.

Goed eten en het avond buffet is erg handig voor de zakelijke reiziger.

• Beoordeeld op: 8 juni 2023

Goed hotel voor bezoek aan Gothenborg!
    • Superior Tweepersoonskamer

Parkeergarage moeilijk te vinden. Garage is goed beveiligd, maar de werking van het veiligheidssysteem is moeilijk te begrijpen en de uitleg(indien aanwezig) in het Zweeds is onbegrijpelijk. De garage kan in geval van brand en/of electriciteitspanne met de wagen niet verlaten worden.

Comfortabele, ruime kamer. Verzorgde buffetten.

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

Prima hotel, lekker ontbijt
    • Superior Familiekamer

Rare en enigzins goedkope entree, gedeeld met een sportcentrum en moeilijk te vinden

Zeer goed ontbijt, vriendelijke receptie

• Beoordeeld op: 28 april 2023

• Superior Tweepersoonskamer

ontbijtbuffet raakt leeg als je wat later ontbijt neemt; er was enkel 'gewone' koffie (ik bedoel, 1 standaard koffie) verkrijgbaar uit de koffiemachine en ook geen brood toaster (maar er was wel toast brood)

half pension valt goed mee Er was goede WiFi dekking door het hele hotel, ook op de kamer Gelegen kortbij treinstation en busterminal, op wandelafstand dus goed te doen

• Beoordeeld op: 21 april 2023

• Superior Tweepersoonskamer

Bedden waren comfortabel maar als je veel draait of beweegt lijkt het net alsof je op een waterbed ligt. Jammer dat het terras op de bovenste verdieping nog niet open was. Avondeten was elke avond 1 Gerecht (of 1 vegetarisch Gerecht als extra optie)

Goed appartement, vriendelijk personeel, dichtbij bushalte, parkeergelegenheid was prima en onder het hotel, ontbijt was heerlijk en avondeten was prima.

• Beoordeeld op: 18 januari 2023

Fika was niet veel

Grote van de Kamer was heel goed.

• Beoordeeld op: 16 september 2022

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Lekker ontbijt en diner, ook vegetarische opties.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

• Superior Familiekamer

Het ontbijt was fantastisch!! Leuke bar! Goede bedden.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

diner was matig