2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Västra Götaland
Västra Götaland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Kvibergs Vandrarhem - Hostel Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie, mooi Hostel, leek wel een hotel. Nette kamers. Alles was Top.”

• Thon Partner Hotel Dockyard Beoordelingsscore: 10

“Mooie ligging, ruime kamer en lekker ontbijt”

• Clarion Hotel Post Beoordelingsscore: 7

“Locatie”

• Hotel Lorensberg Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Ventilator op de kamer. Fijne make up spiegel in de badkamer. Hotel is zeer centraal gelegen dus je bent zo bij alle bezienswaardigheden maar ook zo op de uitvalswegen.”

• Ronnums Herrgård Beoordelingsscore: 9

“Mooie, oude gebouwen met smaakvol ingerichte kamers. Bij het ontbijt is volop keus. Wij hebben 's avonds in het restaurant gegeten. Geweldige kwaliteit, zeer lekker.”

• Hotel Villan Beoordelingsscore: 5

“Ontbijt was prima”

• Hotel Fars Hatt by Dialog Hotels Beoordelingsscore: 8

“Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.”

• Treetop Spa Hangout & Hotel Beoordelingsscore: 7

“Sfeervol”

• Hotel Riverton Beoordelingsscore: 5

“Ja, de kamer was echt saai, ongezellig.vieze badkamer, baf zwarte randen.uitzicht schandalig ,kijkend op machines, gebouwen en aan de voorkant de zee.niets van dit alles! De lobby prachtig, modern, warm..de foto's op de site ook, maar dat waren echt andere kamers... Wij krijgen steeds meer het idee dat de kamers via booking steeds op de slechte plekken van het hotel zitten verkeerd ingekocht of is dit iets van de hotels..? jaren gaan wij reizen via boekingen we gaan over een week verder met onze reis...aangezien wij nu zelf een schitterend huis hebben geboekt en dat aan alles wat er op de foto stond voldoet.....Wij hebben na deze week nog een aantal hotels staan via booking, reuze benieuwd of het weer tegenvalt , anders ga ik in vervolg onze boekingen overwegen dit bij andere reis of zelf bij hotels te boeken....”

• Scandic Opalen Beoordelingsscore: 9

“Alles, de kamer was bijzonder comfortabel met prachtig uitzicht. Bedden elektrisch verstelbaar en smaakvol ingericht. Lekker gedineerd in het restaurant.”

De 30 beste hotels in: Västra Götaland