2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Toscana
Toscana Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Arcadia GuestHouse Gästbetyg: 7

”Badrummet var fräscht. Stora mjuka handdukar.”

• Ai 4 Elementi Gästbetyg: 6

”Närheten till flygplatsen. Bra sängar”

• Villa Gini Gästbetyg: 9

”Mycket hjälpsam o trevlig personal. Bra läge i Pisa och mysig innergård med grönska, trots centrala läget. Allmän parkering fanns relativt nära, fungerade bra.”

• Daglingegneri Gästbetyg: 7

”Det var fint iordning och inget att klaga på direkt. Vi kom sent till Pisa och använde detta som rent övernattningsställe och det funkade väldigt bra! Mysigt kafé precis nedanför med god frukost. Lätt med taxi från flygplatsen som inte tog många minuter. Bra kommunikation med uthyrarna.”

• Relais Sassetti Gästbetyg: 7

”Funktionellt boende med pittoresk känsla. Innergården var trevlig att äta frukost på och boendet låg med gångavstånd till precis allt. Hög grad av service, komfort och flexibilitet”

• ”Varsamt renoverat med fantastiskt karriär samt engagerad ägare med stort intresse och fokus på sin verksamhet och sina gäster. Väldig fin och personlig frukost samt vacker trädgård och många konstobjekt att betrakta.”

• Pink Wolf Gästbetyg: 9

”Jättefint boende. Har aldrig på denna typen där man delar med andra. Men vi hade eget låsbart rum och badrum. Perfekt läge nära till både centrum och station. Gemensamt kök med egen hylla i kylen och enklare frukost fanns alltid tillgänglig. I det stora hela så är det som ett minihotell. Vi uppskattade att man skötte sig själv och inte fanns öppettider osv.”

• Apartment La Scala 1572 Gästbetyg: 10

”Magiskt att bo i denna varsamt renoverade lägenheten i ett hus från 1572. Vi saknade inget.”

• Tenuta Colombaio Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig värd. Bästa frukosten vi fått i Italien. Underbar utsikt. Kan rekommenderas.”

• Il Pozzo di Santa Zita Gästbetyg: 10

”Perfekt läge. Stilrena rum. Trevligt bemötande.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Toscana

baserat på 877 984 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com