2. Hotellrecensioner ITA

Italien Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Italien

• Bosco Della Spina

Murlo, Italien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Vi hade fyra fantastiska dagar på Bosco della Spina. Ett litet och mycket familjärt ställe med underbara omgivningar. Rosana och Brigida var jättevänliga och vi hyrde cyklar och cyklade runt bland vin- och olivodlingarna och cypressträden. Mycket upp och ned i landskapet och lite tufft emellanåt men belöningen i upplevelse är omedelbar och obetalbar. Cyklingen är en del av L’Eroica. Vi åt frukost och middag på restaurangen Libratum som ligger på Bosco della Spina som hade riktigt bra italiensk meny och härlig inramning.

Lars-Ivar Sverige
  • MEA CASA Toscana

Castellina in Chianti, Italien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,2
    • Den positiva delen av recensionen

Vår familj är supernöjda med vår tre dagars vistelse och kommer mycket gärna tillbaka. Fin lägenhet med sköna sängar och varma täcken. Det fanns också tillgång till extra värme eftersom det var något kallt pga vädret/årstiden. Miljön och utsikten från boendet var fantastiskt. Varmt och vänligt mottagande och vi fick också bra tips om det behövdes. Stort tack från oss.

• Den negativa delen av recensionen

Inget att klaga på men info till den som är i absolut behov av wifi under sin vistelse. Tyvärr funkade wifi mycket dåligt under vistelsen. Men vi blev informerade om detta och fick en god förklaring till orsaken. Finns inget annat som satte ner betyget för oss.

Charoline Sverige
  • Anda Venice Hostel

Mestre, Italien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,9
    • Den positiva delen av recensionen

Väldigt rent, allt var nytt. Läget var helt perfekt nära till tågstation och man kunde lämna bagage efter att ha checkat ut. Matbutik i närheten och god frukost.

• Den negativa delen av recensionen

Hostellet är väldigt stort så kändes rätt opersonligt, så egentligen bara smaksak:)

Susann Finland
  • Laura e Christian - Rooms

Grado, Italien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,6
    • Den positiva delen av recensionen

Perfekt läge, stort fint rum. Takterrassen en oväntad extra bonus. Smidigt med parkeringsgarage så nära hotellet. Fantastisk brioche till frukost.

• Den negativa delen av recensionen

Kanske lite snålt med en kopp kaffe per person till frukost. Vi hade ett rum på bottenvåningen och var lite rädda för att det skulle vara lyhört från gatan, men det var inga problem. Dock verkar hotellets innerväggar totalt sakna isolering, man hör minsta ljud från gäster som kommer och går samt varenda ord från värdinnan när hon talar i receptionen.

Marie Sverige
  • Lepetit Milano

Milano, Italien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,2
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastisk personal som visade oss rummet.de ordnade så fick med oss frukost eftersom tåget gick innan frukost serverades, fantastiskt!

• Den negativa delen av recensionen

Svårt att hitta. Bilden på hotellet stämmer inte tycker jag..

Susanne Sverige
  • citizenM Rome Isola Tiberina

Rom, Italien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Perfekt planerade rum. Modernt och fräscht. Trevlig personal, bra frukost och mysig takbar. Bra placering av hotellet.

Pontus Sverige
  • Hotel Elizabeth

Marina di Pietrasanta, Italien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Läget, balkongen, personalen, parkering utanför, nära stranden, väldigt många restauranger omkring hotellet. Vad

• Den negativa delen av recensionen

Lyhört, hotellet serverar inte frukosten.

Adam Sverige
  • Hotel Villa Argentina

Riomaggiore, Italien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,9
    • Den positiva delen av recensionen

Fin personal. Ok rum, lite små, Bra frukost.

• Den negativa delen av recensionen

Lite för högt beläget i byn. Jobbigt att ta sig upp och ner. Ingen balkong på rummet.

Susanne Sverige
  • Hotel Roma