2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Sicilien
Sicilien Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Villa Licari Stagnone Gästbetyg: 9

”Huset ligger består av 4 mycket stora rum. Snygg, modern inredning. Scandinavian design. Stort badrum med modernt intryck. Sköna sängar, eget kylskåp och en stor terass på taket med milsvid utsikt över land och hav. Värden Marco och hans familj är otroligt vänliga och hjälpsamma. Fin frukostbuffé med bland annat färsk frukt serveras på terassen vid entrén. Goda hembakade kakor. Privat parkering i anslutning till huset.”

• San Demetrio Gästbetyg: 9

”Bra frukost.”

• Duca di Villena Gästbetyg: 10

”Bästa läget på Palermos huvudgata. Gångavstånd till många sevärdheter. Enkel in- och utcheckning. Fint och fräscht. En värd som hör av sig lite då och då och kollar att allt är bra.”

• Fera O' Luni Gästbetyg: 10

”Det var jättefina rena rum. Jag och min son trivdes mycket under vår semester. Rummen var en skön kontrast mot centrala Catanias gatuliv. Frukosten var god och lagom för oss. Det var bra att det fanns ett utbud av både sött och salt. Sängarna var jättesköna. Badrummet rent och bekvämt. Värd och värdinna var både vänliga och hjälpsamma. Det är en fin livlig marknad utanför vilket gör att man kan gå och botanisera och inhandla goda oliver och frukt/bär. Lokalisationen var perfekt precis vid en tunnelbanestationen. Man kan även ganska lätt gå till tågstationen och flygplatsbussen stannar jättenära.”

• B&B Nencioli Gästbetyg: 10

”Fantastisk värdinna. Rent och välstädat. Vi hade ett rymligt rum en trappa upp. Mycket sköna sängar.”

• Catania Relax B&B Gästbetyg: 7

”Trodde att frukosten skulle bestå lite mer av vad vi i Skandinavien äter men barnen älskade frukosten”

• Badia Rooms & Breakfast Gästbetyg: 10

”Allting var verkligen perfekt. Så välstädat varje dag , badrumsproduktwr fylldes på varje dag. En helt fantastisk frukost fanns inget mer att önska. Perfekt läge. Allt runt hörnet.”

• Near Ortigia Gästbetyg: 8

”Hon var snabb på att inse att vi föredrog frukost som inte enbart bestod av sockersöta kakor. Jag fick flingor med banan, nötter och mjölk samt foccacia/pizza.”

• Ma&Mi Light Rooms Gästbetyg: 9

”Frukosten var bra men jag saknade variation på brödet. Vore önskvärt med någon typ av baguette”

• Cefalu in Blu Gästbetyg: 10

”Havsutsikt, välstädat, rent, fräscht, centralt”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Sicilien

baserat på 1 026 198 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com