2. Hotellrecensioner ITA
Italien Catania Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• AEROPORTO KATANÈ ROOMS Gästbetyg: 7,8

”Inget”

• B&B Sciara Larmisi Gästbetyg: 9,4

”Perfekt boende för att besöka Catania. Vacker byggnad med stora rum. Smakfullt inrett med stort badrum och bekväm säng. Trevlig takterass där man kan äta sin frukost. Mycket god frukost. Väldigt vänlig och tillmötesgående personal som gjorde vår vistelse ännu trevligare. Prisvärt och utmärkt läge i stan. Rekommenderas!”

• ”Stort fint, rent, svalt och bekvämt! Sköna stora sängar. Fantastisk värdinna som var hjälpsam på alla tänkbara sätt. Underbart att kunna sitta ute och äta frukost. Detta boende är en pärla bakom den ”fula” entrén”

• Sofia Katane Suites Gästbetyg: 8,9

”Värden mötte mig och bar upp min tunga resväska vilket jag uppskattade. Jag stannade endast en natt då jag var på väg hem men jag hade gärna stannat fler nätter. Ett väldigt mysigt B&B i en gammal byggnad med smakfulla möbler. Trivsamt. I köket fanns kaffe, kex och kakor samt limoncello att ta under dagen. Frukost serveras på ett cafe som ligger bredvid. Sängen var skön. Värden beställde taxi till mig som hämtade mig nästa morgon - allt fungerade väldigt bra. Boendet ligger nära restauranger och busshållplatser.”

• Catania Relax B&B Gästbetyg: 7,2

”Trodde att frukosten skulle bestå lite mer av vad vi i Skandinavien äter men barnen älskade frukosten”

• San Demetrio Gästbetyg: 8,2

”Bra frukost.”