2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hoteller i Hellas
Apokóronas Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Zorbas Hotel Omtalescore: 9

«Beliggenhet var topp.Nært til alt du behøver.Topp renhold,blide medarbeidere på alle plan.God frokost.2 balkonger,fin leilighet, med gode senger.»

• Thamirakis Studios Omtalescore: 8

«Fantastisk beliggenhet på stranden. Nydelig utsikt utover havet og stranden fra balkongen i 2 etg. Stille og rolig område hvor du kommer tett på den greske hverdagen.»

• «Oppholdet var veldig bra, og god valuta for pengene. Veldig fint område med fin utsikt til fjellene i bakgrunnen. Hotellet var barnevennlig med egen kids club, selv om vi ikke benyttet oss av dette tilbudet. Positive og serviceinnstilt personale. Måltidene med all inclusive var bra, bra kvalitet og utvalg på maten, det blir en del av det samme når man er der en uke, men ikke noe problem. Brus utvalget er ikke av de kjente merkene, men jeg drikker ikke så mye brus. Ølen var lokal, men den var god. Barnebassenget med skliene var ganske kaldt i mai og sønnen vår syns det ble for kaldt, det foran hotellet ved havet var bedre. En ekstra pluss var at vi fikk en gratis oppgradering til maisonette, veldig fint rom, egentlig litt for stort for oss.»

• «Det var rent, gjestfrihet og alt lå til rette for en deilig avslappende ferie. Beliggenheten var også utmerket.»

• «Beliggenhet Personalet Renhold Restaurant var veldig bra»

• «Rommene var romslige og rene»

• «På stranden. Rent og trivelig. Hyggelig personale. Svært god mat og drikke i poolbaren. Spaavdeling.»

• Metochi Family Villa Omtalescore: 10

«Alt!»

• Andy’s apartments Omtalescore: 8

«Beliggenheten og at det var en balkong til tørking av badetøy og vi kunne sitte ute»

De 20 beste hotellene i Apokóronas

basert på 9 166 hotellomtaler på Booking.com