2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hotell i Khania
  4. anmeldelser av hotell i Almyrída
Hellas Almyrída Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Gianna Apartments Omtalescore: 9,3

«Beliggenheten var perfekt. Sentralt, men likevel stille og rolig. Veldig hyggelige eiere som alltid var smilende og ga god service. Frokosten var fantastisk. Jeg kommer gjerne igjen.»

• Manos Apartments Omtalescore: 9,3

«Grei plassering. Fin utsikt. Rent og pent. Hyggelig vert.»

• Elena Apartments Omtalescore: 9,4

«Fin beliggenhet, fin leilighet som var godt utstyrt. oppmerksom vert og personale Reiser alene - og følte meg trygg!»

• Almyrida Sands Omtalescore: 9,8

«Vi bodde fire personer i leilighet, Delta. Vakkert anlegg, flott hage og en svært godt utstyrt leilighet. Kort vei til stranden. Fantastisk vertskap som kommer m ferskt brød og hjemmelaget olje og jam. Vi skal tilbake..»

• Casa de Campo 2 Omtalescore: 9,1

«Leiligheten var smakfullt innredet, med litt "skandinavisk" stil . Fin liten terrasse utenfor med sittegruppe til å slappe av i. Den ligger sentralt til i Almyrida, både til butikkene, tavernaene og stranda. God waterfall dusj/pent bad. God skapplass på soverommene. Veldig greit med egen vaskemaskin.»

• Pasithea apts Omtalescore: 9,4

«Beliggenheten»

• Villa YOLO Omtalescore: 10

«Dette stedet var helt fantastisk. Det er enda bedre i virkeligheten enn på bildene. Vertene er superhyggelige og lette å få tak i dersom det skulle være noe. Veldig god service. Vi var fornøyde med alt og hadde ingenting å klage på. De kom å skiftet på sengene våre og renset bassenget underveis, noe vi satte velidg pris på. Villaen er stor og fin, og har moderne fasiliteter. Sengene er behagelige og det er god aircondition i alle rom! Kan virkelig anbefale villa YOLO på det sterkeste dersom man ønsker seg tidenes ferie med service innstilte verter!»

• Elena Apartments Omtalescore: 9,4

«Flott beliggenhet og fine leiligheter Hyggelig vertskap»

• Sia's Sea House Omtalescore: 9,8

«Nydelig leilighet og veldig sentralt, kort vei til stranda og byen»

• Villa Dina Apartments Omtalescore: 9,4

«Utsikten»