2. anmeldelser av hoteller i Hellas

Hellas Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Hellas

• Myrtos Mare Suites

Mýrtos, Hellas

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,7
    • Positive gjesteomtaler

Beliggenheten er helt nydelig, med utsikt mot havet og lyden av bølgene fra havet. Rolig gate og skjermet balkong, vi bodde øverst i andre rad mot promenaden. Leiligheten er kompakt, men oppleves romslig. Stor dobbeltseng med gode madrasser. Skinnende rent og praktiske løsninger. Myrtos strand er kjempefin med en rolig stemning. Vi gikk flere fine turer i nærområdet, med god hjelp av vår vert Lisa som lånte oss en nyttig turbok. Vi følte oss så velkomne og godt mottatt i Myrtos. Tusen takk til Lisa for et flott opphold i Myrtos Mare Suites - vi håper vi kan komme tilbake hit en gang!

adnan Norge
  • Mirtos Hotel

Mýrtos, Hellas

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,7
    • Positive gjesteomtaler

Vi hadde ein fin-fin ferie i Mirtos på Mirtos Hotel, vertskapet var hyggelige og ytte god service. Frukostane vart serverte ved bordet - inne og ute - og hadde alt det ein kunne ønska seg. Nyplukka søte appelsiner vart pressa på kjøkenet. Vi gledde oss til frukosten kvar morgon. Hotellet ligg midt i ein landsby med kvardagsliv og arbeid på alle kantar. Hanegal, hundeglam, fuglekvitter, leikande born og venleg prat frå gata. Mirtos har overraskande mange gode serveringsplassar, fine tilhøve for korte og lengre fotturer og ei lang, lang badestrand.

• Negative gjesteomtaler

Wifien på hotellet fungerte dårleg.

Vurdert: 3. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Astrid Norge
  • Centrál

Ýdra, Hellas

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,5
    • Positive gjesteomtaler

Nydelig overnatting nær havnen i Hydra. Leiligheten har balkong, rikelig utstyrt kjøkken med kaffe, te osv. stor og god seng, bad med alt hva man trenger! Luftig, bra wifi og superhyggelig og engasjert vert som møtte oss i havnen. Et svært godt valg på Hydra! Som også er en utrolig vakker øy!

Vurdert: 2. mai 2024 Gjennomførte opphold i april 2024
    Anne Norge
  • Argonaftes

Firostefani, Hellas

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,6
    • Positive gjesteomtaler

Vi ordnet frokosten selv og spiste den i haven, som var utrolig sjarmerende. Det er et sted vil kan anbefale og som vi ønsker å komme tilbake til. Det ligger sentralt til alle fasiliteter på Fira. Meget gode greske restauranter i nærheten.

• Negative gjesteomtaler

Ingen ting, alt var etter forventningen. Vi har ingen ting å utsette på stedet.

Cecilie Norge
  • Urban retreat in a lively area

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,9
    • Positive gjesteomtaler

Beskrivelsen av stedet stemte godt med annonsen. Det fremstod som rent, godt utstyrt og tilrettelagt for et enkelt og komfortabelt opphold. Fantastisk oppfølging fra utleier / vert, som svarte raskt på alle henvendelser.

• Negative gjesteomtaler

Varmtvannstanken kunne vært noe større.

Michael Norge
  • Filoxenia Studios

Galaxídi, Hellas

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,4
    • Positive gjesteomtaler

Trivelig personlig i stille område. Romslige velholdte rom. Deilig variert frokost. Fin utsikt over byen, sjøen fra verandaen.

Øyvind Norge
  • Airotel Parthenon

Omtalescore på gjesteomtaler: 8
    • Positive gjesteomtaler

Sentralt til Atens severdigheter. Mange handlegater som fotgjengersoner. Vennlige og hjelpsomt personale. God frokost.

• Negative gjesteomtaler

To senger. Hadde likt bedre "une grand lit"

Snorre Norge
  • Gouves Bay by Omilos Hotels

Goúves, Hellas

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Det jeg likte var spa behandlingen eg fikk. Di var flinke å massere.

• Negative gjesteomtaler

- Maten var ikke god! Det var vel det værste med oppholde. (Jeg er ikke kresen, spiser alt). Noen dager gikk det ann å spise noe, men noen dager ble d bare pommesfrites for det ikke smakte vondt. - Så er det ikke isolerte rom, ekstremt lytt. - Avføringsprøve i do når vi ankom selv om det lå en lapp som sto «desinfisert» på toalettet… - Katter overalt som folk klapper og mater (ikke lurt pga sykdommer) Kan holde på en stund men det var det viktigste å nevne…

Spurkeland Norge
  • Athens4

Omtalescore på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Sentralt, hyggelig betjening, god frokost og rent.

• Negative gjesteomtaler

Ingen kommentar. Var fornøyd.

Vurdert: 2. mai 2024 Gjennomførte opphold i april 2024
    Bente Norge
  • Asterina Seaside Apartments

Kalýves, Hellas

Omtalescore på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Fin leilighet og hyggelige folk

Anita Norge