2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen: Algarve
  4. Hotelbeoordelingen Salema
Portugal Salema Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• NAU Salema Beach Village Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer ruime en verzorgde huisjes. Service is uitstekend. Dagelijkse cleaning, handdoeken ...”

• NAU Salema Beach Village Beoordelingsscore: 9,2

“Note aan wandelaars vanuit Lagos: hou er rekening mee dat je vanuit Salema nog een heel stuk moet klimmen. Het appartement bestond uit 2 verdiepingen en een dakterras. Ook mooie terrassen voor het huis. Voor twee bezoekers allemaal wat onnodig groot, inrichting was wel erg hufterproof. Beetje ongezellig. Maar verder perfect. Fijne shuttleswevice die je naar het dorp brengt. En naar een tentje waar je kan ontbijten.”

• NAU Salema Beach Village Beoordelingsscore: 9,2

“extreem vriendelijk personeel en heel goede service. ook prachtige ligging”

• NAU Salema Beach Village Beoordelingsscore: 9,2

“Het appartement met seeview was echt geweldig. We hadden 2 balkons, 1 dakterras en een tuin. Wat een ruimte. Heerlijke bedden en schoon. Vanuit het appartement loop je zo naar het vissersdorpje. Genoeg keuze uit restaurants en een cocktailbar.”

• NAU Salema Beach Village Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijk huis. Compleet ingericht, schoon en sfeervol. Diverse mogelijkheden om buiten te zitten. Daarnaast een fijn zwembad en onder andere shuttle-service van en naar het strand.”

• “Locatie”

• “Mooie rustige camping op een mooie locatie vlak bij het strand”

• “Tent met comfortabel bed en koelkastje Restaurant met prima ontbijt”

“Accomodatie”

• “De camping is ontzettend mooi!! Hele mooie natuur en de gebouwen mooi aangekleed. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Toen ik aangaf dat mijn douche niet warm werd is dit meteen gemaakt. Er heerst een gemoedelijke sfeer. Ik heb een hele fijne yogales en massage gehad echt super! Wat een fijne mensen. Met een gratis shuttle kun je onderaan de straat naar een prachtig strand, met een keuze uit restaurants. Het bijbehorend restaurant van de camping heeft een goede keuze aan mooi bereid en lekker eten. Je kunt er heerlijk vertoeven binnen en buiten. Het kokosmousse toetje was mijn favoriet 😆”

De 15 beste hotels in Salema