2. Hotelbeoordelingen Portugal

Quinta dos Carriços, Salema, 8650-196 Salema, Portugal

#19 van de 36 hotels in Salema

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

• Lodge Tent

Matras van bed is slecht.

Locatie

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Tent in de natuur
    • Double Woody Tent

De gebouwen zijn erg lomp en lelijk. Er is geen zon De weg is erg gehorig Je moet een pasje inleveren gedurende je verblijf terwijl alles betaald is. De prijs is hoger dan hotelkamer

Tent met comfortabel bed en koelkastje Restaurant met prima ontbijt

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Genieten!
    • Appartement met Terras

De camping is ontzettend mooi!! Hele mooie natuur en de gebouwen mooi aangekleed. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Toen ik aangaf dat mijn douche niet warm werd is dit meteen gemaakt. Er heerst een gemoedelijke sfeer. Ik heb een hele fijne yogales en massage gehad echt super! Wat een fijne mensen. Met een gratis shuttle kun je onderaan de straat naar een prachtig strand, met een keuze uit restaurants. Het bijbehorend restaurant van de camping heeft een goede keuze aan mooi bereid en lekker eten. Je kunt er heerlijk vertoeven binnen en buiten. Het kokosmousse toetje was mijn favoriet 😆

• Beoordeeld op: 29 april 2024

Relaxte camping, leuk restaurant, vuurplaats, natuurlijke omgeving.
    • Double Tipi Tent

Leuke tipi, maar veel muggen door alle regen van afgelopen weken

Mooi gelegen, op 15 minuten wandelen van het dorp

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Prima locatie en alle personeel heel vriendelijk en behulpzaam
    • Twin Woody Tent

Toch een beetje stevig geprijsd voor een eenvoudige tent in april

De vriendelijke en behulpzame staf

• Beoordeeld op: 7 april 2024

• Lodge Tent

Mooie camping in de natuur, rustig, goed restaurant, fijne yoga!

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Aangenaam verblijf in “Woody” tent
    • Double Woody Tent

Beetje vreemd dat het restaurant enkel Chinees eten in buffet vorm serveerde tijdens mijn verblijf, maar het eten was zeker degelijk. Het is stil op de camping maar de tenten isoleren het geluid nauwelijks. Een aantal moto’s arriveerden later op de avond 22:30 en maakten daarmee iedereen wakker.

Aangenaam verblijf in “Woody” tent met gemeenschappelijk douche/toilet gebouw, allemaal netjes en hygiënisch. Tent heeft alles van een kleine hotelkamer inclusief een kleine frigo en nachtlampjes.

• Beoordeeld op: 26 maart 2024

• Double Woody Tent

De tent eigenlijk is het een bed met tentdoek eromheen.

Restaurant

• Beoordeeld op: 23 februari 2024

Oké voor een nachtje !
    • Twin Woody Tent

De glamping-tent ( eco-lodge) was wel érg klein. Je kon er nauwelijks je rugzak in kwijt……

Ontbijt was niet bij inbegrepen. Wel een ok restaurant waar je smakelijk kon (eten) ontbijten.

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

modern eco with love
    • Studio met Terras

beetje klam , personeel resto hadden niet allemaal goede zin

ruime kamer , goede sfeer

• Beoordeeld op: 29 januari 2024

• Studio met Terras

Super mooi groot terras, maar mag wel een plantje op oid.

Mooie omgeving van en camping, vooral als je de heuvel op loopt. De studio was mooi, van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

Heerlijke vakantie gehad in januari
    • Appartement met Terras

We hadden geboekt voor 3 personen (twee volwassenen, 1 kind (4)) in een accommodatie die 4 volwassenen zou moeten kunnen onderbrengen. Dat zou echter te krap geweest zijn. De eettafel heeft maar 2 stoelen en qua verdeling van de slaapplaatsen is het ook niet ideaal. Dit hadden we vooraf al op de foto's gezien dus zelf een slaapmatje meegenomen zodat we drie slaapplaatsen op de slaapkamer konden maken. En wat een beetje flauw voelde: de enige verwarming die er is, is een palletkachel waar je zelf korrels voor moet aanschaffen (ook in januari).

Prachtige locatie en prachtig terrein. Leuke faciliteiten zoals een vuurplaats, buitenbar en voldoende (buiten)speelplaats voor kinderen waar ze zelf dingen kunnen ontdekken in plaats van dat ze vermaakt worden. Ook een mooie ligging ten opzichte van het strand en op korte rijafstand van zowel Sagres als Lagos. Het appartement zelf was prima, terras erg mooi en ruim.

• Beoordeeld op: 5 november 2023

• Lodge Tent

Beetje hardere bedden en wat frisser tegen de avond (verblijf begin november). Vooral het douchen was te koud in de periode dat wij aanwezig waren. Aangezien het eco is, is het warme water aan de schaarse kant dus voor de kindjes was dit te koud. In de zomermaanden zal dit zeker anders zijn.

Super leuke lodge tent, echt een unieke ervaring. Alles zeer verzorgd en proper. Het restaurant is zeker een aanrader zowel voor ontbijt als avond.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

mooi verblijf, lekker eten en zeer vriendelijk personeel
    • Studio met Terras

de matras in onze studio was zeer slecht!

zeer lekker restaurant!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Fijne en mooie camping
    • Studio met Terras

Wij hadden een studio gehuurd. De grootte, netheid en inrichting waren prima. Helaas waren de bedden voor ons beiden erg onprettig (te hard). De ligging van de studio’s was ook wat minder: al het verkeer dat de camping op en af moet kwam langs ons + we zaten naast de koffiecorner van housekeeping.

De ligging was prachtig, super relaxte sfeer. Ook een erg leuk cafe/restaurant erbij.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Fijne tent
    • Domo Tent

Dome tenten zijn stukje lopen met veel bagage. Met zwembad waren we langer gebleven. ‘s Avonds vanuit Salema centrum naar camp lopen is niet zo’n fijne weg - Uber/taxi rijdt niet altijd dus wees daarvan bewust.

Dome tent was heel schoon, knus en heeft fijne “hotel” bedden. Gedeelde sanitaire voorzieningen zijn schoon en modern. Leuk personeel en publiek!

• Beoordeeld op: 19 september 2023

• Double Woody Tent

Leuke woody tenten, heel gezellig en rustig, propere keuken

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Heerlijke tijd gehad, aanrader!

De harde oncomfortabele matras

Omgeving, de sfeer en de ruime gezellige studio.

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Genoten!
    • Twin Woody Tent

Het was jammer dat er geen pannen e.a. beschikbaar waren om te lenen en gebruiken.

Heerlijke plek lekker tussen het groen! Prettige vibe.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Super fijne studio op de camping
    • Studio met Terras

Lopend naar het strand is langs de auto weg, niet heel prettig. Vanuit de camping wel een shuttle bus op vaste tijden.

De studio was erg ruim! Camping zag er goed uit. 3 min. Rijden naar het strand. Het restaurant had een lekker ontbijt en goed eten.

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

Echt vakantie in heerlijk luxe tent
    • Lodge Tent

Geen zwembad. De weg naar de zee: in afstand goed te lopen maar langs een hele drukke weg. De camping verzorgt wel meerdere keren per dag een shuttlebus. Het winkeltje verkoopt weinig, er is wel een supermarkt op 5 min. rijden met de auto.

Glamping op rustige plek en geweldig uitzicht. Sfeervol restaurant met bar. De tent is ruim, het terras ook. Meubilair is gezellig, bedden zijn wat hard maar wel goed.

• Beoordeeld op: 27 juni 2023

• Studio met Terras

Gezien het voorgaande zou je zeggen dat wij een prima verblijf zouden moeten hebben gehad. Het tegendeel was echter waar, doordat het balcon vol in de zon stond en er op het balcon zelfs geen parasol aanwezig was, werd het bloedheet en door de vorm van dit balcon kon de hitte ook niet meer weg. Ook de studio was zowel overdag als 's-avonds een oven en het was onmogelijk om daar te slapen. Dat een Eco camp geen airco wil installeren begrijp ik, maar zorg dan tenminste voor een zonnescherm. Wij hebben de bedden in de avond maar naar buiten gesleept, maar dat zou natuurlijk niet nodig moeten zijn.

Wij zaten in een sfeervolle studio met een heel groot balcon. De ruimte was van alle gemakken voorzien en had een ruime badruimte met een hele ruime douche. De camping ligt op een paar kilometer van het plaatsje Salema dat een kleine buurt supermarkt heeft en flink wat restaurants en andere horeca. Het strand is werkelijk prachtig en heeft de mogelijkheid tot een korte (prachtige) wandeling langs de zee.

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

Aanrader voor iedereen die van rust en natuur houdt
    • Double Woody Tent

We verbleven de ander nachten in een appartement, gelijkwaardig aan de studio, maar de studio is veel aangenamer. Appartement is eigenlijk dezelfde grootte maar er staat een muur tss de leefruimte en de bedden en dit geeft een kleiner gevoel. Muggenraam ontbrak in de badkamers, zo kwamen bij verluchten heel veel muggen binnen In het appartement was het stuk.

Zeer rustige locatie Zeer vriendelijk personeel We verbleven de eerste 2 nachten in een studio, die was op 2 dingen na perfect 1 bed was minder comfortabel 2airco, wij verbleven er in mei dus in de zomermaanden zouden we hier niet verblijven, maar we verstaan dit wel daar het een ecocamp is. Maar bevelen het kamp wel aan iedereen aan

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

prima, wel prijzig