2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen: Algarve
Algarve Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• OZADI Tavira Hotel Beoordelingsscore: 10

“Alles perfect. We zochten een rustig hotel buiten Tavira...het voldeed 100% aan onze verwachtingen. Mooie kamer, lekker gegeten buiten op het mooie terras en perfect ontbijt ook buiten op terras. Personeel heel vriendelijk en ruim zwembad.”

• Vila Gale Cerro Alagoa Beoordelingsscore: 4

“Eerste indruk OK, maar als je begint te kijken... is alles een beetje vervallen. Verder niets dat ons beviel. Inchecken was een puinhoop. Een stel dames in bikini die met een string op de zetels zitten, wachten en nog eens wachten. Vieze vettige counter... Je zal maar de pech hebben als er een bus met toeristen uit Engeland aankomt.”

• NAU Sao Rafael Atlantico Beoordelingsscore: 7

“Groot pluspunt is de ligging en de toegang tot het strandje (waar je overigens wel moest betalen voor je ligbed, wat voor ons geen probleem was overigens) Het is op loopafstand van de marina (30 minuten, wel rekening houden met een flinke klim aan het einde). Ontbijt is uitgebreid, buiten zitten wel rekening houden met de meeuwen :-) Personeel ontbijt adequaat. Leuke rooftopbar, waar we ook 1 keer gegeten hebben. Verder ook restaurantjes op loopafstand aanwezig.”

• Santa Eulalia Hotel & Spa Beoordelingsscore: 8

“De vriendelijkheid van de mensen, en de goede service. Cocktails mochten in het zwembad gedronken worden. Mooie, ruime kamers.”

• HI Tavira – Pousada de Juventude Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke ontvangst, service en ruime kamer. Ligging perfect, dicht bij de stad”

• Auramar Beach Resort Beoordelingsscore: 8

“Uitstekende buffetten, ontbijt, avondmaal - zeer gevarieerd, elke dag verschillend, een 10. Locatie is schitterend. Prijs-kwaliteit: ook een 10”

• “Kleine details die het verblijf uniek maken.”

• The Patio Suite Hotel Beoordelingsscore: 9

“Grote ruime appartementen met lekkere bedden.”

• Montes de Baixo Beoordelingsscore: 10

“Prachtige locatie, mooi uitzicht, heerlijke sfeer”

• Ria Formosa Guest House Beoordelingsscore: 10

“Schone, ruime kamer. Er wordt de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Goede service en vriendelijk personeel.”

De 30 beste hotels in: Algarve